شهردار بناب در تشریح برنامه های آتی خود از ایجاد آمفی تئاتر روباز در آینده نزدیک در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، محبوب تیزپاز ظهر امروز در جمع هنرمندان و خبرنگاران شهرستان بناب با بیان اینکه بناب شهری دارای معماری تاریخی و فرهنگ غنی است، اظهار داشت: از زمان حضور در این شهر و در برخورد با مردمان آن، رفتار، ادب و فرهنگ غنی شهروندان بنده را تحت تاثیر قرار داده است.

شهردا منتخب بناب با تاکید بر اینکه زبان هنر بسیار کارساز و اثر گذار است، تصریح کرد: هنرمندان می توانند با تعامل و همکاری هر چه بیشتر با مجموعه شهرداری در راستای حل مشکلات و معضلات شهری همکاری کنند.

وی در تشریح برنامه های خود از ضرورت احداث آمفی تائتر روباز در این شهرستان خبر داد و گفت: بناب سرشار از فرهنگ و هنر است و می بایست در راستای حمایت از قشر هنرمند و گسترش مکان های تفریحی در سطح شهرستان چنین مکانی وجود داشته باشد بنابراین سعی خواهیم کرد آمفی تئاتری در شان مردم بناب ایجاد کنیم.

تیزپاز گسترش برنامه های فرهنگی و ورزشی در راستای استعداد یابی در تمام نقاط شهری را مهم دانست و گفت: در همین راستا یکی از برنامه های اصلی شهرداری ایجاد فضاهای ورزشی در محلات شهر بناب است.

کلیدار بناب با بیان اینکه عدم وجود کارخانه آسفالت سازی و کارگاه تولید شن و ماسه در این شهرستان عیب بسیار بزرگی است، گفت: شهرداری روزانه جهت خرید شن و ماسه می بایست هزینه های کلانی را پرداخت کند که این موضوع تنها موجب تضعیف اقتصاد شهرداری می شود.

وی افزود: با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های طبیعی بسیار بالا در بناب به شدت پیگیر هستیم در آینده نزدیک کارخانه آسفالت سازی و کارگاه تولید شن و ماسه را در این شهرستان احداث کنیم تا علاوه بر جلوگیری از پرداخت هزینه های زیاد، نیاز سایر شهرهای همجوار را نیز تامین کنیم.

شهردار بناب راکد ماندن پروژه شهربازی بناب را غیر قابل قبول دانست و گفت: در جلسه که پیمانکار این پروژه داشتیم بر رفع نواقص و مشکلات توافقاتی خوبی کردیم که به امید خدا تا ۲۲ بهمن امسال این پروژه تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

تیزپاز با بیان اینکه مردم شهرستان بناب مستحق بهترین خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هستند، تصریح کرد: نمای شهر بناب از نظر نورپردازی و سایر جلوه های زیبایی، عقب مانده است و شهر حالت شادی و نشاط خود را از دست داده است که باید هر چه زودتر این نواقصات برطرف شوند.

کلیدار بناب در پایان با تاکید بر اینکه حل مشکلات یک شبه حل نمی شوند، گفت: شهرداری در حال حاضر در انجام کارهای ابتدایی خود با مشکلات زیادی مواجه است که تا حل این مشکلات، پرداخت به ایدهای جدید غیر منطقی به نظر می رسد.

انتهای پیام /داود زیبائی