مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب گفت: انقلاب اسلامی ایران، با عبور از موقعیت احزاب و گذر از فتنه ها،به زودی در موقعیت فتح بزرگ قرار خواهد گرفت.

به گزارش انعکاس بناب حجت الاسلام رستم ممی زاده ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه بناب با بیان اینکه امروز جهان به سوی تشکیل حکومت اسلامی حرکت می کند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی در سال ۵۷ با الگو قرار دادن قوانین اسلامی حاکمیت جدیدی در این کشور برپا کرد که تا بحال به موفقیت ها و دستاوردهای بی نظیری دست یافته است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب با بیان اینکه از ابتدای ظهور اسلام عده ای برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و براندازی  نظام تلاش زیادی کرده اند، گفت: خانه نشین شدن حضرت علی (ع) بعد از وفات پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) که بارها علی (ع) را امام مسلمین معرفی کرده بود، گواه سنگ اندازی دشمنان برای دین اسلام است.
وی با تشریح بصیرت که نباید امثال مالک اشترها را به تند روی و اشعری ها را به اعتدال بخوانیم گفت: بصیرت تنها وسیله برای شناخت حق از باطل است و مومنین تنها با بصیرت و روشنگری از ابتدای اسلام توانستند اکثر فتنه ها را دفع کنند و آن هایی که به این اصل کمتر توجه کردند نهایتا در راه باطل قرار گرفتند.
حجت الاسلام ممی زاده با تاکید بر اینکه در فتنه تنها دو جبهه حق و باطل وجود دارد و ولایت الهی شاخص تشخیص حق از باطل می باشد، خاطرنشان کرد: اینکه عده ای در ظاهر بگویند ما بی طرف و در هیچ کدام از دو جبهه قرار نداریم، صحیح نیست بلکه آن ها در جبهه باطل قرار دارند چرا که با سکوت خود باطل را بر حق ترجیح داده اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب با اشاره به فتنه ۸۸ و پیامدهای آن گفت: عده ای بر این تفکرند که فتنه ۸۸ به دلیل بد رفتاری فرد یا افرادی اتفاق افتاد اما در واقیعت و همان طور که مقام معظم رهبری پیش بینی کرده بود فتنه ۸۸ با برنامه ریزی ۱۰ ساله دشمنان اجرا شد و در نهایت با بصیرت و روشنگری ملت با شکست سریع مواجه شد.
وی افزود: فتنه ۸۸ بنا به گفته رهبری آخرین فتنه دشمنان بر علیه انقلاب و نظام اسلامی ایران نخواهد بود و پس از فتنه سال ۷۸ و ۸۸ امکان دارد دشمن در سال ۹۸ نیز فتنه جدید و شوم خود را عملیاتی کند.
حجت الاسلام ممی زاده جنگ اقتصادی امروز را یکی دیگر از نقشه های دشمنان برای خدشه وارد کردن به انقلاب عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل کم کاری و ناکارآمدی برخی از مسئولان و عدم حمایت از تولید داخلی، وضیعت بازار این گونه آشفته شده است که مطمئنا با مدیریت صحیح و دلسوزانه شاهد مشکلات کنونی نخواهیم بود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری در شرایط جنگ احزاب قرار گرفتیم و انشاالله بعد از این شرایط در موقعیت فتح بزرگ قرار خواهیم گرفت.

وی در خاتمه با بیان اینکه دشمنان به هیچ وجه دوست ندارند جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران برگزار شود، گفت: آن ها از تمام امکانات خود برای این کار استفاده خواهند کرد اما مردم و مسئولان می بایست با وحدت و بصیرت در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنند تا دین اسلام و انقلاب ایران تا تحقق تمدن اسلامی باقی بماند که این مهم طبق وعده الهی، قطعا اتفاق خواهد افتاد و ریشه ظلم و استکبار از چهره جهان پاک خواهد گردید.

انتهای پیام/