امام جمعه بناب گفت: هزینه‌ای که دشمنان نظام در فتنه 88 به این کشور تحمیل کردند با مدیریت رهبری، آگاهی مردم و عنایت پروردگار به خیر گذشت و مردم پیروز ماجرا شدند.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه مسببان جریان فتنه ۸۸ در نهم دی سیلی و تودهنی محکمی از ناحیه مردم خوردند؛ اظهار داشت: جمهوری اسلامی جریان زلالی است، اگر خودمان آلوده نکنیم ضمن آنکه تاکنون از بحران‌های عظیمی عبور کرده و باز عبور خواهد کرد و تاکنون مخالفان زیادی را به زمین زده و از روی آن عبور کرده است.

وی اذعان کرد: جمهوری اسلامی نتیجه تلاش ۱۴۰۰ سال اولیای برحق الهی است که خداوند آن را به این ملت ارزانی کرده است.

خطیب جمعه شهرستان بناب گفت: در طول ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی هر کس در خدمت این نظام ثابت قدم مانده است، خداوند او را تکریم کرده و هر کس و هر جریانی بد و جفا کرده، منفور شده و سقوط کرده است.

باقری‌بنابی یادآور شد: از این رو مطلبی که هرگز نباید فراموش شود، بدون استثناء در هر ایده و تفکری هستیم، به این انقلاب بدهکاریم و این انقلاب ایران اسلامی را در دنیا به اوج عزت رسانده است و امروز به عنوان یک ابرقدرت در دنیا سرآمد است و کارشناسان غربی و غیرغربی بر این اعتقادند که در منطقه باید نظر ایران اسلامی جلب شود.

وی با اشاره به لشکرکشی قدرت‌های شیطانی در منطقه و هزینه‌های میلیاردی تصریح کرد: از آنجایی که طراحی نقشه‌های آنها برخلاف نظر جمهوری اسلامی ایران بود، مأیوس و ناامید و دست خالی از منطقه پا به فرار گذاشتند، از این رو دستاوردهای جمهوری اسلامی را در این موضوعات باید دید، نه در گرانی چند روزه مرغ، تخم مرغ و وسایل خانگی!

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اظهار کرد: گرانی را در داخل کشور عمدتاً خودمان دامن زدیم البته مدیریت کشور مقصر است و قابل دفاع نیست!

باقری‌بنابی افزود: در سایه ابتکارات جمهوری اسلامی، عظمت و دوراندیشی مقام معظم رهبری و فداکاری نسل مؤمن، دیدید که چقدر داعش را که توسط استکبار جهانی پرورش یافته بود، از منطقه دور کردند؛ این‌ها دستاورد جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی همچنین با اشاره به عقب‌نشینی آمریکا از سوریه، این عقب‌نشینی را یک پیروزی بزرگ سیاسی برای جمهوری اسلامی در منطقه قلمداد کرد و گفت: این اقدام کاخ‌ نشینان ایالات متحده آمریکا را به جان همدیگر انداخته است.

امام جمعه شهرستان بناب در عین حال تصریح کرد: نباید با همه این کارها دشمن را ناتوان و بیچاره قلمداد کرد، از این رو به فرموده مقام معظم رهبری تمام نیروهای رزمی و مردم باید بیش از پیش هوشیار باشند و از آنجایی که دشمن زخم خورده و ناکامی‌های بزرگی را در منطقه متحمل شده است، هر آن احتمال دارد زهر خود را بریزد.

باقری‌بنابی با اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری در درس خارج با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) گفت: ریاست‌طلبی بدبختی عالم و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: کل سرمایه‌گذاری که آمریکا در منطقه کرده، جمهوری اسلامی ایران از آن بهره‌برداری کرده است و امروز مشاهده می‌کنید رئیس جمهور آمریکا به صورت قاچاق و مخفیانه در تاریکی شب در عراق حضور یافته و بلافاصله از ترس و وحشت منطقه را ترک می‌کند، ولی در مقابل حضور مسوولان جمهوری اسلامی در آن کشور در نظر بگیرید که با چه عظمت و جلالی از آنها استقبال می‌شود.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان از مردم خواست با حضور در اجتماع بزرگ حماسه ۹ دی شهرستان بناب که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز برگزار خواهد شد، این روز را گرامی بدارند.

باقری بنابی همچنین با اشاره به ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مصیبت را به مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه تسلیت گفت.

انتهای پیام/