مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، 16دی ماه شنونده صدای مردم از طریق سامانه سامد خواهد بود.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اذربایجان شرقی، روز یکشنبه شانزدهم دی ماه مهندس اکبر فرج نیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با حضور در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد استانداری پاسخگویی مردم شریف استان خواهد بود.

ایرج بدر مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، در این خصوص گفت: مدیرعامل این شرکت با شنیدن درخواست ها، پیشنهاد‌ها و مشکلات مردم از طریق سامانه سامد به سئوالات مردمی در حوزه فعالیت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی پاسخگو خواهد بود.

وی، با اشاره به اینکه، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از انتقادات، درخواست ها، گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی به نحو ملموس تر اطلاع یابند، افزود: مردم عزیز استان از طریق شماره تماس ۱۱۱ از ساعت ۱۱ الی ۱۲ روز یکشنبه شانزدهم دی ماه سوالات خود را با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مطرح نمایند.

شایان ذکر است حوزه فعالیت این شرکت تمامی شهرستان های استان بجز شهرستان های تبریز ، اسکو و آذرشهر می باشد.

این سامانه با هدف ارتقای سطح پاسخگویی مسوولان، افزایش رضایتمندی عمومی، توسعه استاندارد‌های خدمت، مکانیزه کردن و تعامل آسان با مردم، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، در استانداری آذربایجان شرقی راه اندازی شده است.

انتهای یپام/