عدم تکمیل طرح فاضلاب در محله کوی رسالت بناب و در نتیجه نشت فاضلاب به درون خانه های مردم صدای اهالی این محل را در آورد.

به گزارش انعکاس بناب، طرح فاضلاب محله  کوی رسالت مدت ها است اجرایی شده است اما به دلیل عدم تکمیل این طرح در ۴ کوچه از این محله موجب شده فاضلاب به داخل خانه های مردم نشت پیدا کند.

در همین راستا عده ای از اهالی کوچه های همت ۲۵/ ۲۶/ ۲۷ و ۳۱ کوی رسالت با مراجعه به پایگاه خبری انعکاس بناب ضمن گلایه شدید از عدم توجه به این محله از سوی مسئولان خواستار رسیدگی هر چه سریع تر به رفع این مشکل شدند.

طبق گفته اهالی محل نشت فاضلاب به درون خانه ها موجب پوسیدگی دیوارها، ستون ها و تشکیل بوی نامطبوع شده است و تا بحال موجب بروز انواع بیماریها برای این ساکنین شده است علی الخصوص در فصل گرما موجب تجمع انواع حشرات موذی و ناقل بیماری به خانه های مردم می شود.

همچنین مردم این محل مجبورند برای تخلیه چاه های فاضلاب خود ماهانه مبالغ زیادی را به ماشین های حمل فاضلاب پرداخت کنند که با توجه به وضیعت مالی و اقتصادی مردم پرداخت چنین وجوهی برای آن ها بسیار دشوار است.

اهالی محله رسالت با بیان اینکه تا به حال تمامی خانورهای هر ۴ کوچه باقی مانده حدودا ۵۰ درصد از سهم خودیاری فاضلاب را پرداخت کرده اند، می گویند: با وجود پرداختی های انجام شده از سوی اهالی اما هنوز تکمیل این طرح انجام نشده است و ۴ کوچه از این محله همچنان فاقد فاضلاب است.

حال با این تفاسیر مردم کوی رسالت بناب از مسئولان شهرستان بخصوص اداره آب و فاضلاب انتظار دارند هر چه زودتر به مشکلات آن ها رسیدگی کنند و اجازه ندهند مشکل فاضلاب این محله به مرور زمان به یک معضل بزرگ تبدیل شود تا اهالی مجبور شوند سختی های مستاجری را قبول کرده و به نقاط دیگر شهری بروند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی