صبح امروز رئیس اداره میراث فرهنگی بناب در دیدار با شهردار منتخب شهر ضمن عرض تبریک به انتخاب شایسته وی به عنوان کلیدار بناب همکاری و تعاملات بیشتر شهرداری با این اداره را خواستار شد.

به گزارش انعکاس بناب، رئیس، کارکنان و کارشناسان اداره میراث فرهنگی شهرستان بناب با حضور در دفتر شهر منتخب شهر ضمن تبریک به انتخاب شایسته وی به عنوان کلیدار شهرستان بناب همکاری و تعاملات هر چه بیشتر شهرداری با اداره میراث فرهنکی را خواستار شدند.

در این دیدار فرج بابایی با اشاره به اینکه ۶۴ مورد آثار تاریخی در این شهرستان به ثبت ملی رسیده اند، گفت: بناب از هر لحاظ شهر تاریخ و تمدن است چراکه در این شهرستان آثار تاریخی به وفور دیده می شود که موجب رونق گردشگری شده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بناب با تاکید بر اینکه سازمان میراث فرهنگی استان نظر مثبتی به شهرستان بناب دارد، اذعان داشت: اعتبارات خوبی برای شهرستان بناب برای سال ۹۸ برنامه ریزی شده است که جا دارد از لطف مسئولان استان نسبت به این شهر تشکر کنم.

وی به افتتاح چند پروژه میراث فرهنگی همزمان با دهه فجر در بناب خبر داد و گفت: اتمام و تکمیل مسجد کبود، مسجد زوارق، موزه مردم شناسی، کبوتر خانه ددخان و کلنگ زنی مرکز اطلاع رسانی صنایع دستی و اداره از جمله مواردی هستند که به زودی تکمیل خواهند شد.

بابایی در پایان همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهرداری و اداره میراث فرهنگی را ضروری دانست و گفت: این دو مجموعه با کمک هم می توانند در حفظ و نگهداری آثار تاریخی و جذب گردشگر بسیار کارآمد و مکملی خوبی برای هم باشند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی