نمایندگی شماره ۶ سیمان صوفیان با مدیریت شرکت آرتان جهت توزیع سیمان در مناطق جنوب آذربایجان شرقی در شهرستان بناب افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش انعکاس بناب، عصر امروز مراسم افتتاح ششمین نمایندگی کارخانجات سیمان صوفیان با هدف تامین سیمان جنوب استان با مدیریت شرکت آرتان با حضور نماینده بناب، فرماندار و روسای ادارت بناب در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

کارخانجات سیمان صوفیان در سال ۱۳۴۵ تاسیس شد و بعنوان یکی از پشتوانه های مهم توسعه و آبادانی در شمال غرب کشور، تولید و عرضه انواع سیمان را در راستای خدمت به مشتریان، در الویت و رسالت اصلی کار خود قرار داده است.

گفتی است ششمین نمایندگی کارخانجات سیمان صوفیان توسط شرکت آرتان به مدیریت ایمان سالمی و بهرام مهتدی در شهرستان بناب افتتاح شد تا منبعد شرکت آرتان علاوه بر تامین سیمان مورد نیاز بناب، نیاز سایر شهرهای جنوب استان را نیز تامین کند.

ضیاءاله اعزازی در این مراسم با بیان اینکه کارخانجات صوفیان در چند ساله اخیر ضمن تامین سیمان مورد نیاز شمال الغرب کشور در راستای ایجاد اشتغال بسیار موثر عمل کرده است، اذعان داشت: دولت و مجلس باید با بهره گیری از تمام پتانسیل ها و امکانات به این گونه شرکت ها کمک کنند تا مشکل اقتصادی کشور حل شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه صادرات نفتی کشور ناپایدار و زمینه وابسته بودن به دیگران را فراهم می کند گفت: امروز دشمنان برای تعضیف این کشور با مداخلات خود مانع فروش نفت ایران می شوند تا اقتصاد درونی کشور را نابود کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام با کمک مردم باید با حمایت از تولیدات غیر نفتی داخل مانع اجرای هدف شوم دشمنان شوند و با این کار علاوه بر ایجاد ثبات اقتصادی کشور مانع اتمام زود هنگام ذخایر طبیعی کشور شوند تا نسل های آینده بتوانند از این منابع طبیعی استفاده کنند.

در ادامه این مراسم فرماندار بناب با بیان اینکه شرکت صوفیان در نیم قرن اخیر با تولید مصالح با کیفیت و استاندارد نیاز این استان را تامین کرده است، گفت: از اینکه ششمین نمایندگی کارخانجات صوفیان با مدیریت جوانان شرکت بومی آرتان در این شهرستان افتتاح می شود تا علاوه بر تامین نیاز مصالح در ایجاد اشتغال کمک کند خرسندیم.

رفیعی در پایان با تاکید بر اینکه شرکت صوفیان با تولید مصالح استاندارد تا بحال کمک زیادی به ساخت ساختمان های مقاوم در این شهرستان کرده است، گفت: در بحث عمرانی ۳ اصل نیروی متخصص، طراحی و مطالعات اولیه و مصالح با کیفیت موجب می شوند ساختمان های مقاوم ساخته شوند که از این میان مصالح با کیفیت و استاندارد از همه مهم تر است.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی