صبح امروز در دیدار نماینده بناب با مدیر کل آموزش و پرورش استان مشکلات و کمبودهای مراکز آموزشی شهرستان مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش انعکاس بناب، ظهر امروز نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان با هدف برسی مشکلات و کمبودهای آموزشی بناب با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار کردند.

در این دیدار جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دستگاه تعلیم وتربیت به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست، اظهار داشت: باید برای حل مشکلات آموزشی استان از ظرفیت خیران استفاده کنیم چراکه  تعداد زیادی از خیرین استان تمایل دارند به حوزه آموزش و پرورش کمک کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه شهرستان بناب در چند سال اخیر از شهرستان های موفق در حوزه آموزش و پرورش بوده است، گفت: موفقیت دانش آموزان بنابی در مسابقات مهم کشوری، المپیاد علمی و نتایج کنکور سراسری گواه این موضوع هستند.

اعزاری توجه بیشتر به آموزش و پرورش شهرستان بناب را خواستار شد و گفت: از اداره کل آموزش و پرورش استان انتظار داریم با توجه به نتایج حاصله و پتانسیل های بالا در بناب از این شهرستان حمایت های بیشتری در حوزه تعلیم و تربیت انجام شود.

در انتهای این دیدار محمود قهرمانی رئیس آموزش و پرورش بناب با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه ساز در شهرستان بناب همیشه یار اول آموزش و پرورش بوده اند، گفت: پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب در هفته جاری با هدف مشارکت پذیری بیشتر خیرین در حوزه تعلیم و تربیت برگزار خواهد شد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی