صبح امروز نماینده بناب به همراه مدیران نهادهای خدمات رسان شهرستان از محله پردیس 16 بازدید و برای حل مشکلات محل به اهالی قول مساعدت داد.

به گزارش انعکاس بناب، چندی پیش خبری مردمی با تیتیرهای مردمانی فراموش شده در قلب بناب/ محرومیت کامل در محله ای به نام پردیس ۱۶ و مردم چشم انتظار تدبیر دولت از طریق همین تحریریه خبری انتشار یافت تا مسئولان با مشاهده این خبر به فکر حل مشکلات مردم این محل باشند.

پیرو خبر انتشار یافته نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به همراه روسای ادارات گاز، برق،آب و سایر نهادهای خدمات رسان در محل حاضر شد و ضمن دیدار با مردم این محله، مشکلات را از زبان خود اهالی شنید و به آن ها قول مساعد داد برای حل مشکلات آن ها اقدام کند.

در این بازدید ضیاء اله اعزازی تمامی ادارات خدمات رسان را مکلف کرد هر چه زودتر با تمامی امکانات مشکلات محله پردیس ۱۶ را بررسی و در جهت حل آن ها اقدام ویژه کنند.

گفتنی است: اهالی پردیس ۱۶  تا به امروز بدون آب، برق و گاز در این محل زندگی می کنند و با وجود اینکه خطوط آب،برق و گاز از چند متری این محل عبور می کند اما بیش از ۱۵ خانوار همچنان نتوانسته اند انشعابات خود را دریافت کنند.

همچنین روسای نهادهای خدمات رسان نیز در جمع این مردم ضمن بررسی مشکلات از نزدیک به خانواده ای این محل قول دادند در کوتاه ترین زمان با کمک خود اهالی مشکلات آب، برق و گاز آن ها را برطرف کنند.

در پایان تحریریه انعکاس بناب که از ابتدا طبق رسالت کاری خود مشکلات محله پردیس ۱۶ را بررسی و به گوش مسئولان رساند، امروز نیز در کنار مدیران شهرستان از این محل گزارشی جدید تهیه کرد و مطمئنا تا انتها همصدا با مردم و در کنار مسئولان خواهد ماند تا مشکلات این محل به طور کامل حل شود تا گزارش نهایی را به سمع و نظر مردم شهرستان برساند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی