فرماندار بناب از تعهد احداث 53 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز شهرستان خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس امین رفیعی در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت: در جریان برگزاری پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بناب، خیرین این شهرستان احداث ۹ مدرسه در قالب ۵۳ کلاس درس را تعهد کردند.

وی افزود: در این جشنواره همچنین خیرین شهرستان ۲ میلیارد ریال وجه نقد، ۵ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات مدرسه و نیز ۲ هزار مترمربع زمین برای کمک به مدرسه‌سازی در این شهرستان تعهد کردند.

رفیعی از زحمات مسئولان آموزش و پرورش، هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان و همچنین خیرین شهرستان و بنابی‌های ساکن در خارج از شهرستان به خاطر برگزاری این جشنواره و کمک‌های مردم تقدیر و تشکر کرد و گفت: با وجود اینکه مشکلاتی در بخش تولید و اقتصاد وجود دارد ولی مردم در امر مدرسه‌سازی گام بزرگی برداشتند.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب با تأکید بر اینکه در بحث فضاهای آموزشی شهرستان دچار مشکل هستیم؛ اذعان کرد: در برخی این مدارس که دانش‌آموزان مشغول تحصیل در آن هستند واقعاً زیبنده دانش‌آموزان نیست، از این رو امیدواریم مسئولان آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجان‌شرقی به تعهداتی که در قبال خیرین مدرسه‌ساز دارند، عمل کنند تا شاهد تکمیل پروژه‌های آموزشی باشیم.