ظهر امروز همزمان با دومین رو از دهه مبارک فجر با حضور نماینده و فرماندار بناب کارخانه سبزه پاک کنی مفیدتاک آذربایجان در شهر جدید خوشه مهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش انعکاس بناب، کارخانه سبزه پاک کنی مفید تاک آذربایجان با ظرفیت تولید سالانه ۳ هزار تن انواع خشکبار در سال و ارز آوری ۲ میلیون دلاری سالانه همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور نماینده مردم بناب، فرماندار، بخشدار و سایر مسئولان شهرستان بناب در شهر جدید خوشه مهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

نماینده مردم بناب در حاشیه افتتاح این کارخانه با بیان اینکه امروز می بایست توجه بیشتری بر صادرات نفتی داشت، گفت: هرکس در راستای صادرات غیر نفتی تلاش کند جای تقدیر دارد چراکه ما امروز نیاز داریم از وابسته بودن به صادرات نفتی خارج شویم.

ضیاءاله اعزازی با اذعان به اینکه امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفته ایم، افزود: تولیدکنندگان امروز رزمندگان این جنگ به شمار می آیند چراکه در چنین شرایطی که دشمنان ایجاد کرده اند، تولیدکنندگان وظیفه خطیری در قبال کشور خود به گردن دارند.

وی با تاکید بر اینکه دو عامل مقاومت مردم و مدیریت رهبری تا کنون موجب شده است دشمنان نتوانند خدشه ای به انقلاب وارد کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان دوست نداشتند جشن ۴۰ سالگی انقلاب را ببیند اما آن ها چاره جز قبول انقلاب قدرتمند ایران را ندارند.

فرماندار بناب نیز در ادامه این مراسم تولید کنندگان را افسران جنگ اقتصادی نامید و گفت: در چنین شرایطی افرادی که در راستای افزایش تولید و خودکفایی کشور تلاش می کنند افسران جنگ اقتصادی هستند و شایسته هر گونه تقدیری می باشند.

وی افزود: دشمنان از هر راه و روشی برای فشار بر انقلاب استفاده می کنند و این ضرورت ایجاد می شود مردم نیز با حمایت از تولیدات داخلی از تولیدکنندگان حمایت کنند تا همانند ۴۰ سال گذشته دشمنان را مایوس کنیم.

رفیعی در پایان از مراحل نهایی ثبت اسناد شهر جدید خوشه مهر خبر داد و گفت: طی روزهای آینده کارهای ثبت شورای روستای خوشه مهر به شورای شهر و انتخاب شهردار و سایر مسئولیت ها انجام می شود و در آینده نزدیک طی مراسمی رسمی با حضور مسئولان وزرات کشور و استان مراسم معارفه این افراد انجام خواهد شد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی