همزمان به ایام الله دهه مبارک فجر یادواره 9 شهید روستای آخوند قشلاق با حضور پرشور مردم این روستا برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام کاملی فر در این یادواره مردمی، با بیان اینکه شهداء پهلوانان و قهرمانان واقعی بودند، گفت: امروز این آرامش و آسایش را مدیون شهدا هستیم، باید راه آنها و آرمانهای این شهدای بالامقام مورد توجه قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرآن بود، اینکه این انقلاب ۴۰ سال ایستاده و دوام آورده است، به نوعی معجزه الهی است، چون در مقابل هزاران هزار توطئه، تهدید، فشار، تحریم مقاومت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ انقلابی در طول تاریخ به این اندازه مورد توجه دنیا قرار نگرفته است، افزود: ۷۰ درصد مردم ایران بعد از انقلاب متولد شده اند و به نوعی پیروزی انقلاب را ندیده اند، اما هر ساله همین مردم ولایتمدار با حضور مستحکم و منسجم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرده اند که پشت نظام، انقلاب و رهبری خود ایستاده اند.

حجت الاسلام کاملی فرد فرمول “ما می توانیم” را راهبرد و آموزه حضرت امام (ره) دانست و گفت: امام خمینی (ره) به ما یاد داد که “ما می توانیم” بنابراین با ظرفیتها و پتانسیل هایی که داریم می توان کارهای بزرگی را انجام داد، تاریخ ثابت کرده است هر جا مردد و مشکوک این ظرفیتها شده ایم، شکست خورده ایم، اما هرجایی که به توان داخلی تکیه کرده این پیروز شده ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را لازمه دستیابی به پیروزی دانست و گفت: نمونه آن موفقیتهای چشمگیر قرارگاه خاتم الانبیاء است که در اوج تحریم ها و فشارهای اقتصادی توانست پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج فارس را تکمیل و به بهره برداری برساند و کشور را از واردات بنزین بی نیاز کند؛ این موفیتها نشات گرفته از همان مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است.

وی با بیان اینکه تبعیت از فصل الخطاب و ولایت فقیه رمز عبور از بحرانها و تهدیدها است، گفت: اگر در طول ۴۰ ساله انقلاب اسلامی از سختی ها و فشارهای دشمن عبور کرده ایم، در سایه وجود حاکمیت هوشمندانه و مدیریت باصلابت ولایت فقیه است.

حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هم اکنون آسیب ناپذیر شده است، گفت: تا زمانی که مردم حامی نظام و انقلاب خود هستند، خطری متوجه ایران نیست، اما خدای نکرده اگر روزی رابطه مردم با نظام که آرزوی دشمنان قسم خورده ماست، قطع شود، کشور صدمه سنگینی می بیند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در خاتمه گفت: ملت ایران هر جا هزینه ای نیاز بود، جان، مال و خون خود را تقدیم این انقلاب کرده اند، قطعا در ادامه نیز با حضور در صخنه های مختلف مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم خواهند زد.

گفتنی است، مراسم بزرگ یادواره شهدای آخوند قشلاق، همه ساله با استقبال پرشکوه اهالی این روستا در ایام الله دهه فجر به همت حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء و پایگاه شهید منتظری و با همکاری مردم برگزار می شود.

گزارش تصویری

انتهای پیام/ش