مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب گفت: امروز صهیونیست از قدرت اسلام و مسلمین به رعب و وحشت افتاده است و تصور نمی کردند جمهوری اسلامی به این قدرت جهانی دست پیدا کند.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام رستم ممی زاده ظهر امروز قبل از خطبه های نماز عبادی و سیاسی شهرستان بناب با اشاره به جولان امروزی مستکبرین و یهودیان در دنیا، گفت: اگر جمعیت ۲ میلیارد نفری ادیان ابراهیمی اسلام و مسیح را با جمعیت ۱۲ الی ۱۷ میلیون نفری یهود مقایسه کنیم، یهود از کمترین جمعیت برخوردار است. اما با این حال، عرض اندام می کنند و مدعی هستند که قدرت دارند.

وی با بیان اینکه زمان جولان صهیونیست رو به اتمام است، گفت: صهیونیستی که روزی ادعای نیل تا فرات را داشت، هم اکنون به دنبال ایجاد دیوار بتنی است، تا امنیت خود را حفظ کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب با اشاره به اینکه امروز صهیونیست از قدرت اسلام و مسلمین به رعب و وحشت افتاده است، گفت: آنهایی که تصور نمی کردند حکومت اسلامی شکل بگیرد، علیرغم این تصورات واهی، به کوری چشم دشمنان اسلام، در سال ۵۷ انقلاب اسلامی ایران پیروز شد.

حجت الاسلام ممی زاده در عین حال تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب همین مزدوران عالم تصور کردند این پیروزی نمی تواند دوام بیاورد، چون احکام و آموزه های دین پاسخگوی نیازهای بشر امروزی نیست و مربوط به ۱۴۰۰ سال قبل است، ولی پاسخگو شد و این انقلاب یک جامعه اسلامی را به بهترین شکل اداره کرد.

وی افزود: بنابراین توطئه ها و فشارها بر ایران شروع شد و هشت سال جنگ را با پشتیبانی دنیا تحمیل کشورمان کردند، اما باز با ایثار و فداکاریهای شهدای انقلاب، رزمندگان و ایثارگران، جنگ به نفع ایران سپری شد و اخیرا هم جشن پیروزی انقلاب اسلامی با نصب تصاویر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، در کاخ صدام حسین در عراق برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه این پیروزیها از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، گفت: دستاورد بالاتر انقلاب اسلامی ایران این است که همان طوریکه در هشت سال جنگ تحمیلی، دشمن را به زانو درآوردیم، در دهه ۹۰ نیز مجدد موفق شده ایم، با حاکمیت اسلامی و با درایت و رهنمودهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، دست مستکبرین عالم را از غرب آسیا قطع کنیم.

حجت الاسلام ممی زاده با اشاره به جنایتهای بزرگ تروریستهای صهیونیست در عراق و سوریه، گفت: بیش از ۷۰ درصد عراق و ۹۰ درصد سوریه توسط صهیونیستها اشغال شده بود، اما به برکت انقلاب اسلامی و با رشادتهای رزمندگان و مدافعان حرم، مناطق اشغال شده پاکسازی شد و امروز خبری از جولان مستکبران در منطقه نیست.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر “در هیچ عرصه ای انقلاب اسلامی شکست نخورده است” گفت: از اول پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اینکه فردی بخواهد شکستی از این انقلاب نام ببرد، از مهالات است، نمونه آنها موفقیت در جنگ تحمیلی، نقش بر آب شدن انواع توطئه ها و فتنه ها در طول ۴۰ ساله نقلاب اسلامی است، که همه آنها به نفع ایران تمام شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه در تمام نقاط جهان برد با جمهوری اسلامی ایران است، گفت: قدرتهای پوشالی جهان چون آمریکا فقط قدرت رسانه ای دارند و در صددند وقایع و حقیقت ها را وارونه به خورد مردم بدهند، که باید هوشیار این توطئه های دشمن باشیم.

وی در عین حال تصریح کرد: اتفاقاتی چوان آتش سوزی پلاسکو را ریز به ریز رسانه های جهان وارونه جلوه دادند، اما اتفاقات خودشان مانند آتش سوزی جنگلهای کالیفورنیا و مجتمع تجاری فرانسه را هیچ رسانه ای مخابره نکرد و کاملا بایکوت خبری شد.

حجت الاسلام ممی زاده با بیان اینکه دشمن به دنبال نقطه ضعف جزئی از جمهوری اسلامیست تا آن را اهرم و چماقی بر سر نظام اسلامی و انقلابیون بکوبند، افزود: برکات نظام مقدس جمهوی اسلامی به قدری است اگر صدمه ای به این نظام برسد ۳۰۰ سال طول می کشد تا نام مجدد علی بن ابیطالب احیا و در منابر ذکر شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب در خاتمه با اشاره به فرمایشات رهبری، ایجاد تمدن اسلامی را گام آخر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: عده ای انقلابیون خسته که مدعی جنگ جنگ تا پیروزی هستند و می گویند دشمن تراشی می کنیم، اینها در خواب و خیال تشریف دارند در حالی که امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامید.

انتهای پیام/ش