بیش از 2 هزار نفر از دانش آموزان دختر بنابی همزمان با سایر دانش آموزان استان با حضور در کوهپیمایی درون شهرستان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز مراسم کوهپیمایی دانش آموزان دختر بنابی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۲ هزار دانش آموز در کوه های قره قشون این شهرستان برگزار شد.

محمود قهرمانی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با بیان اینکه این همایش به صورت استانی برگزار می شود، اذعان داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۴۰ هزار نفر از دانش آموزان استانی در این همایش کوهپیمایی استانی شرکت کردند.

وی افزود: در همین راستا بیش از ۲ هزار نفر از دختران دانش آموز بنابی همزمان با سایر دانش آموزان استان در این کوهپمایی شرکت کردند تا علاوه بر افزایش شور و نشاط، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ایرانی را گرامی بدارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در پایان با تاکید بر تداوم برگزاری این طور برنامه ها برای دانش آموزان گفت: خوشبختانه اردوگاه امام علی (ع) شهرستان بناب از نظر موقیعتی و غیره دارای پتانسیل های خوبی است که سعی خواهیم کرد در برنامه های دیگر،  دانش آموزان بیشتری را برای کوهپیمایی به این مکان بیاوریم.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی