شهردار بناب علت تاخیر به وجود آمده در افتتاح شهربازی فدک را ناقص بودن قرارداد اولیه و سوء استفاده سرمایه گذار از آن عنوان کرد.

محبوب تیزپاز صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب، در خصوص تاخیر به وجود آمده در افتتاح شهربازی فدک گفت: این پروژه به صورت مشارکتی است بنابراین شهرداری و سرمایه گذار مجریان اصلی این طرح محسوب می شوند و باید با همکاری و تعامل کار کنند.

شهردار بناب با اشاره به اینکه قرارداد این پروژه از ابتدا به صورت خام و بدون تفسیر در بندهای آن بسته شده است، تصریح کرد: شهربازی فدک حدود ۷ سال است به دلیل همین مشکلات در قرارداد به صورت راکد و نیمه تمام باقی مانده است.

وی ضمن گلایه از سرمایه گذار این طرح مبنی بر عدم همکاری و سوء استفاده وی از بندهای قرارداد گفت: ایشان از عدم تفاسیر بندهای قرار دادهای امتیازات زیادی را تا به حال گرفته است اما همچنان بر تعهدات خود پایبند نیست.

تیزپاز با بیان اینکه برای حل مشکلات و اختلاف با سرمایه گذار چند جلسه داشتیم، گفت: با هدف اتمام هر چه سریع تر این پروژه و افتتاح آن تا ۲۲ بهمن ماه در سال جاری جلسه ای رسمی با سرمایه گذار ترتیب دادیم که این مذاکرات تا ساعات پایانی شب با امضای توافقات نهایی به درازا کشید.

شهردار بناب افزود: متاسفانه فردای روز قرارداد جدید، سرمایه گذار مجدد با بهانه عدم هوشیاری کافی به دلیل خواب آلودگی در ساعات پایانی شب به شورا و دادگستری مراجعه و از شهرداری شکایت کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه این پروژه یک سرمایه برای تمام مردم شهرستان است، گفت: حل این مشکل تنها با همکاری سرمایه گذار، شورای شهر و شهرداری امکان پذیر است و تا زمانی که طبق توافقات و تعاملات قرارداد تفسیر نشود، این پروژه راکد باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ زیبائی