ظهر امروز طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان از خیرین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بناب تجلیل شد.

به گزارش انعکاس بناب، آئین نکوداشت و تجلیل از خیران کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بناب با حضور امام جمعه، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) فرماندار، بخشدار و سایر مسئولان شهرستان در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بناب در این مراسم ثواب خدمت به خلق به‌ویژه نیازمندان و درماندگان را بی‌شمار عنوان کرد و گفت: تقرب به خدا، آمرزش گناهان، دوری از عذاب، افزایش روزی، محبوبیت نزد خدا و مردم بخشی از آثار خدمت به مخلوقات خداست و خوشابحال کسانی که چنین مسیری را می پیمایند.

حجت الاسلام شیخ مصطفی  باقری بنابی با اشاره به اینکه  این دنیا فانی است و همه سرانجام به جهان آخرت بر می گردیم، اظهار داشت: کمک‌های مالی حتی با قدمی کوچک در مسیر کمک به انسان‌های نیازمند در نزد خداوند ثواب و پاداش دنیوی و اخروی را در بر خواهد داشت.

وی در پایان انجام عمل نیک و خداپسندانه را موجب افزایش طول عمر و آسودگی خاطر دانست و گفت: تنها چیزی که انسان می تواند برای خود از این دنیا به یادگار ببرد تنها اعمال صالحی است که راه رضا و خشنودی خداوند و کمک به خلق خدا انجام شده باشد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی