صبح امروز دانش آموزان دبیرستان شریفی بناب جهت آشنایی با فرهنگ و قوانین بیمه از سازمان تامین اجتماعی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش انعکاس بناب،  جهانگیر درخشان در حاشیه حضور دانش آموزان از سازمان تامین اجتماعی بناب، اظهار داشت: این بازدید ها و ایجاد کارگاه های آموزشی در اداره و مدارس در جهت ترویج فرهنگ بیمه تامین اجتماعی و انتقال آن به خانواده ها صورت می پذیرد.

رئیس سازمان تامین و اجتماعی شهرستان بناب با تشریح وظایف سازمان و تاثیر آن در سرنوشت افراد بخصوص دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند، گفت: دانش آموزان با آگاهی و شناخت بیشتر به نمام مسائل لازم می توانند تصمیمات بهتر و آگاهانه تری در زندگی خود بگیرند تا آینده خود را تضمین نمایند.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی موجبات امید به آینده، اطمینان و آرامش خاطر مردم فراهم می شود گفت: سازمان تامین اجتماعی به بیش از نیمی از جمعیت کشور خدمات می دهد و در همین راستا توجه زیادی به قشر ضعیف و متوسط جامعه دارد.

در ادامه این بازدی دانش آموزان بنابی با حضور در قسمت های مختلف این سازمان با سایر مقررات بیمه و انواع آن مانند بیمه زنان خانه دار ،بیمه اجباری ،بیمه رانندگان ،کارگران ساختمانی مستمری بازنشستگی،از کار افتادگی،باز ماندگان ،کمک هزینه ازدواج،ارائه خدمات رایگان درمانی و غیره آشنا شدند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی