عضو فراکسیون ایثارگران مجلس، راه حل خروج از مشکلات و معضلات کنونی کشور را تکیه بر مدیریت جهادی عنوان کرد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ضیاء الله اعزازی ملکی نماینده ایثارگر مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقایسه شرایط کنونی کشور با دوران جنگ تحمیلی یادآور شد: اگر در شرایط کنونی به عنوان یک مدیر می دیدم که نمی توانم کار مثبتی انجام بدهم استعفا می دادم و به دنبال کار خود می رفتم. اما معتقدم در این شرایط خاص مدیریت جهادی می تواند پاسخگو باشد، چرا که مدیریت جهادی یعنی مدیریت هشت سال دوران دفاع مقدس و ایثار است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در مورد مدیریت جهادی باید بگویم، مدیرانی که  در راس امور در هر کجا که هستند می توانند دریافتی های خودشان را که نجومی است و فاصله ای زیادی با زیر مجموعه ایجاد کرده است را دریافت نکنند و هچنانکه فرماندهان جنگ در دوران دفاع مقدس بودند ایثارگری کنند.

 اعزازی با اشاره به سخنان برخی از مسئولان دولتی خاطر نشان کرد: برخی از دولتمردان وضعیت کنونی را به دوران دفاع مقدس تشبیه می کنند و می گویند همانطور که در جنگ بودیم اکنون نیز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم. در حالی که اگر می خواهند مشکلات کشور برطرف شود مانند دوران دفاع مقدس در هر پست و مقامی که هستند به حقوقی اندک همانند حقوق دوران دفاع مقدس تن بدهند تا فاصله ای با زیر دستان خود نداشته باشند. آن وقت انگیزه کار در کارکنان بالا خواهد رفت و مدیریت جهادی اتفاق می افتد.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کس نمی تواند به این شیوه کار کند باید از منصب مدیریتی خود کنار رود تا داوطلبانه افرادی بر راس کار بیایند که نمی خواهند حقوق نجومی بگیرند و ایثار کنند، اظهار داشت: در شرایط کنونی فرهنگ بسیجی و فرهنگ ایثار می تواند به درد مملکت و نظام برسد.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در پاسخ به این سوال که شاهد این هستیم که ایثارگران به حاشیه رانده شده اند متذکر شد: متاسفانه وقتی پای منافع به میدان می آید فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی اتوماتیک وار به کنار می رود و کم کم به حاشیه رانده می شود. اما اگر می خواهند مملکت درست شود از ایثارگران ( نه ایثارگر به آن معنا که اصلا یک دست یا پا ندارد و جانباز است) بلکه از کسانی استفاده شود که نمی خواهند برای منافع خود کار کنند و به منافع ملی بیشتر از هر چیزی اولویت می دهند. خوشبختانه از این گونه افراد هم در کشور زیاد داریم و اگر روزی این موضوع اعلام شود همه خواهند آمد تا  در برای خروج از مشکلات ایثار کنند و مملکت اصلاح شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به برخی از مشکلات اساسی در کشور تاکید کرد: گرچه تحمل مردم عزیز بسیار بالا است و با وجود اینکه در همه جا تذکرات لازم به دولت داده شده اما گویا گوش شنوایی وجود ندارد