با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه پایان سال (چهارشنبه سوری) و به منظور هماهنگی جهت پیش‌گیری و کاهش آسیب‌های ناشی از مواد محترقه جلسه ای در همین راستا با حضور ادارات مربوطه در اداره ورزش و جوانان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز جلسه هماهنگی پیشگیری و کاهش آسیب‌های ناشی از مواد محترقه چهارشنبه پایان سال با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، کارشناسان فرمانداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانش به میزبانی اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان در این جلسه با تاکید بر اینکه مراسم چهارشنبه سوری نباید باعث ایجاد خسارات های جانی و مالی برای مردم بخصوص جوانان شود، گفت: در همین راستا اداره ورزش و جوانان بناب با همکاری سایر نهادهای مربوطه اقداماتی فرهنگی گسترده ای را انجام خواهد داد.

وی با اذعان بر اینکه دانش آموزان به عنوان قشر حساس می بایست از خطرات  و عواقب ناشی از مواد محترقه آشنا شوند، گفت: با همکاری آموزش و پرورش، فرمانداری و سایر ادارت سعی خوایم کرد آموزش های مختلفی را در مدارس پسرانه طی روز های آتی برگزار کنیم.

یزدانی از ایجاد کمپین ” نه به مواد محترقه” خبر داد و گفت: در این کمپین از عموم مردم علی الخصوص دانش آموزان دعوت می شود در راستای فرهنگ سازی و عدم استفاده از مواد محترقه خطرناک در ایام پایانی سال مطالب خود را به صورت نوشته و عکس ارسال کنند و به قید قرعه به آنان جوایز خوبی داده خواهد شد.

انتهای پیام/ زیبائی