رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان بناب از ذخیره سازی مناسب گندم در سال جاری خبر داد و گفت: برخلاف برخی شایعات تمامی سیلوهای گندم در این شهرستان تا 3 ماه بعد از شروع فصل خرید گندم ذخیره سازی شده اند.

علی امینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با بیان اینکه تمامی سیلوهای گندم در سطح شهرستان کاملا پُر هستند، اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی های دقیق و خرید به موقع گندم از کشاورزان تمامی سیلوهای گندم نه تنها در این شهرستان بلکه در سراسر کشور تا سه ماه بعد از فصل خرید سال ۹۸ نیز ذخیره سازی شده اند.

وی افزود: متاسفانه عده ای تنها برای تشویش افکار عمومی و ایجاد نا امیدی در بین ملت شایعه ای مبنی بر عدم وجود گندم در بناب و سایر نقاط کشور را مطرح می کنند که این حرف کاملا خلاف واقعیت است.

رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی بناب با تاکید بر اینکه سهیمه آرد نانوایی های دولتی به هیچ عنوان کاهش پیدا نکرده است، تصریح کرد: علت برخی مشکلات پیش آمده در توزیع آرد تنها نانوایی های آزاد پزی هستند چراکه آن ها می بایست برای دریافت مقدار آرد مورد نیاز ابتدا در سامانه “ساماندهی توزیع آرد” ثبت نام کنند.

امینی در واکنش به شایعه افزایش قیمت نان در ایام نوروز و ابتدای سال آینده گفت: قیمت نان طبق قیمت مصوب سال ۹۷ در حال اجرا است و هیچ گونه تغییر قیمتی انجام نشده است و برنامه ای هم برای افزایش قیمت نان وجود ندارد و قطعا با نانوایی های متخلف که خودسرانه افزایش قیمت داشته باشند برخورد قانونی خواهیم داشت.

وی در پایان با اذعان بر اینکه آرد سهمیه فروردین ماه نانوایی های سراسر شهرستان ۱۵ روزدتر از زمان موعود تحویل داده شده است، گفت: تمامی نانوایی ها در ایام نوروز فعال هستند و تنها تعدادی از آن در روز اول فروردین ماه به مناسبت جشن نوروز تعطیل می شوند.

انتهای پیام/ داود زیبائی