موسسه خیریه زینبیه کوی حافظ بناب در راستای تداوم رسالت خود یعنی کمک به نیازمندان در اقدامی شایسته به 400 نفر از افراد تحت پوشش این خیریه سبد حمایتی ویژه عید نوروز اهدا کرد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز خیریه زینبیه (س) بناب به مناسب فرا رسیدن عید نوروز ۴۰۰ بسته حمایتی هر کدام به ارزش ۴ میلیون ریال( لباس، برنج، گوشت، کفش، روغن، قند، چای خشک، شیرینی، اسباب بازی و غیره)  را به منظور فقر زدایی و کمک به نیازمندان شهرستان در بین افراد تحت پوشش این خیریه توزیع کرد.

همچنین علاوه بر بسته های حمایتی ۱۱ دست سیسمونی هر کدام به ارزش ۱۰ میلیون ریال و ۱۰ دست جهازیه هر کدام به ارزش ۵۰ میلیون ریال نیز به افراد واجد الشرایط تحت پوشش این موسسه خیریه اهدا شد.

گفتنی است: خیریه زینبیه بناب در سال ۱۳۷۴ در این شهرستان تاسیس شده و در سال ۱۳۷۸ به ثبت رسیده است که در این ۲۰ سال فعالیت خود توانسته در زمینه فقر زدایی و کمک به نیازمندان بخصوص زنان سرپرست خانوار کمک شایانی بکند.

این موسسه در حال حاضر ۷۶۵ نفر عضو دارد که طول سال در مناسبت های مختلف به صورت نقدی و غیر نقدی به این افراد کمک می کند تا بتواند  با این کار در چنین وضعیت سخت اقتصادی باری از دوش نیازمندان شهرستان بردارد، لذا خیرین و مردم نوع دوست بناب با خیال راحت می توانند به این موسسه کمک کرده و خود از نزدیک برنامه های این موسسه را پیگیری کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی