جمعی از کارکنان سپاه ناحیه بناب به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احساس همدردی با خانواده شهید علی اشرفی دیدار کردند.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز مسئول دفتر نماینده ولی فقیه، جانشین و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه بناب با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت و  نثار فاتحه و تبریک شهادت و تسلیت با خانواده شهید علی اشرفی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام رستم ممی‌زاده ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت علی اشرفی خطاب به خانواده و بازماندگان این شهید والا مقام  گفت: علی اشرفی همانند سایر شهدای انقلاب برای خدمت به این کشور جان خود را هدیه داد و ظاهرا از جمع ما جدا شد.

 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه روحیه  شهید علی اشرفی در راه خدمت به این کشورا مثال زدنی عنوان کرد و گفت: این شهید بزرگوار  از ابتدای دوران نوجوانی عضو بسیج بود و طبق شنیده ها  با روحیه جهادی خود تنها به فکر خدمت رسانی به کشورش و هم نوعان خود بوده است.

در ادامه جانشین سپاه ناحیه بناب گفت: شهدا تمام سرمایه شان را با خدا معامله می کنند و خداوند افراد برگزیده و دارای شاخص های انسانی و الهی را برای معامله انتخاب می کند که شهید علی اشرفی از آن ها بود.
سرهنگ پاسدار حیدری در ادامه علی اشرفی را یکی از بسیجیان نمونه پایگاه ولی عصر(عج)  شهرستان معرفی کرد و گفت: این شهید بزرگوار برای این منطقه و محله آبرو شد و اثبات کرد که در راه ولایت و خدمت رسانی به مردم مثل جوانان دوران دفاع مقدس پای کار بود.

در ادامه این دیدار همسر شهید علی اشرفی با بیان اینکه به شهادت همسرم که در راه خدمت به کشور شهید شد، افتخار می کنم گفت: آن روز که شهید اشرفی در عملیاتی برای کمک و انتقال زنی باردار به بیمارستان اعزام شده بود پس از موفقیت در عملیات خطاب به خودش گفتم که به داشتن چنین همسری افتخار و احساس غرور می کنم.

وی شهید علی اشرفی را قهرمان زندگی خود و فرزندش عنوان کرد و گفت: من و پسرم محمد مهدی با وجود اینکه می بایست منبعد تنها زندگی کنیم اما همیشه به علی افتخار می کنیم و او را همیشه در کنار خود دانسته و به وجودش افتخارمی کنیم.

در بخشی دیگر از این دیدار مادر شهید علی اشرفی با چشمانی اشک بار پسرش را هدیه ای از سوی پروردگار عنوان کرد و گفت: پسرم را خدا به من هدیه داد و برای خدمت به مردم کشورش و رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه ای او را از من پس گرفت.

این مادر شهید، پسرش را از بابت اخلاق، ایمان و تکریم خانواده  الگوی ای برای سایر جوانان دانست و گفت: پسرم علی همیشه به فکر خدمت به هم نوعان خود بخصوص اقشار ضعیف جامعه بود و در نهایت در همین راه جان خود را هدیه کرد.

در انتهای این دیدار برادر شهید علی اشرفی افزود: برادرم علی  قبلا رسته اش ترابری بود ولی به جهت داشتن روحیه جهادی تغییر رسته به هجومی داد تا در ماموریت ها یی از قبیل خدمت به مردم و حتی در صورت نیاز در دفاع از مرزهای نظام جمهوری اسلامی پیش قدم باشد.

گفتنی است: در پایان مسولین سپاه قول دادند در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت مراسم یادواره شهدا تحت عنوان آبروی محله در سال ۹۸ در جلوی منزل پدری این شهید گرانقدر برنامه ریزی و اجرا گردد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی