رئیس شورای اسلامی شهر بناب از تکمیل پروژه دفع آب های سطحی ورودی روستای زاوشت خبر داد و گفت: در آینده ای بسیار نزدیک این پروژه با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

محمد باقر ولائی( صحرائی) عصر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، از تکمیل پروژه دفع آب های سطحی ابتدای روستای زاوشت خبر داد و گفت: این پروژه با کمک شورای شهر و شهرداری به اتمام رسیده است و در آینده ای بسیار نزدیک با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب با تاکید بر اینکه یکی از الویت های شورا اسلامی شهر و شهرداری دفع آب های سطحی شهری است، افزود: برای رفع این معضل در سال ۹۸ برنامه ریزی های خوبی انجام شده است تا بتوانیم حجم بسیار زیادی از این مشکل را در سطح شهری حل کنیم.

وی در ادامه از شروع فعالیت کارخانه بازیافت آسفالت در بناب خبر داد و گفت: سرانجام با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش شبانه روزی این کارخانه افتتاح شد تا بخشی از  آسفالت مورد نیاز شهرستان از این محل تامین شود.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰ تن آسفالت در این کارخانه بازیافت می شود، گفت: آسفالت مورد نیاز لکه گیری های انجام شده چند وقت اخیر در سطح شهری بناب از همین محل تامین شده است و قطعا تواید این کارخانه افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب در پایان پیشاپیش ضمن فرا رسیدن سال نو به عموم همشهریان در پیامی فرهنگی خطاب به مردم گفت: به علت گران شدن آجیل و سایر وسایل پذیرایی انتظار می رود مردم در راستای فرهنگ سازی و مبارزه با گران فروشی در ایام نوروز تنها با شیرینی ساده و چای از مهمانان خود پذیرایی کنند.

انتهای پیام / داود زیبائی