دادستان تهران درباره خبر منتشر شده درباره حکم سلمان خدادادی گفت: چون تصمیم قطعی نیست، قابل اعلام نیست و باید صبر کرد تا اعتراض ایشان بررسی شود و هیات نظارت تصمیم گیری کند.

به گزارش انعکاس بناب، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در گفت و گویی رادیویی درباره پرونده سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس اظهار کرد: ما گزارش مبسوطی برای هیات نظارت مجلس ارسال کردیم ، ایشان پرونده هایی در گذشته داشت که مختومه شده بود ، این پرونده جدید به دادگاه ارسال شد و دادگاه در یک بخشی نپذیرفت و در یک بخشی پذیرفت و چون اعلام مسایل اخلاقی  اشکال دارد و هنوز قطعی نیست. از آنجا که قابل اعتراض است باید صبر کنیم تا دیوان عالی کشور در این زمینه تصمیم گیری کند.

وی درباره  خبر منتشر شده درباره حکم سلمان خدادادی گفت: بخشی از آن حکم رد شده است و از عنوان اتهامی معذورم و یک بخشی از آن را دادگاه پذیرفته است و چون تصمیم قطعی نیست، قابل اعلام نیست و باید صبر کرد تا اعتراض ایشان بررسی شود و هیات نظارت تصمیم گیری کند.

مصونیت مطلق درباره نمایندگان مجلس وجود ندارد

وی درباره اینکه آیا مصونیتی که نمایندگان دارند مانع از این می شود که حکم ایشان اجرا شود تصریح کرد: نمایندگان در نطق های مجلس مصونیت دارند. مصونیت مطلق وجود ندارد، اساسا همه افراد در برابر قانون مساوی اند؛ اینکه کسی مرتکب جرم  شود مصونیتی وجود ندارد کما اینکه در مورد اخیر هم دادگاه به آن ورود کرد.