فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از کشف 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر توزیع کننده خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ سهراب شفقی صبح امروز در تشریح این خبر گفت: در راستای تداوم طرح اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی، در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت میکند به شهرستان جهت تحویل مواد ورود کرده است، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: در عملیات مشترک با ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقات اولیه متهم شناسایی و دستگیر شد که در بازرسی از خودروی وی مقدار ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودروی جک توقیف شد، تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ شفقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه، هر گونه موارد مشکوک در این زمینه را بلافاصله از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ زیبائی