نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار سال جدید تنها با وحدت و همدلی تمامی مسئولان کشور و ملت امکان پذیر خواهد بود.

ضیاء اله اعزازی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، توجه و یژه تمامی مسئولان به شعار سال یعنی رونق تولید را خواستار شد و گفـت: امیدواریم در این سال تمامی مسئولان کشور در راستای تحقق این شعار و حل مشکلات اقتصادی، رفاهی و اشتغال جوانان گام های مهم و موثرتری بردارند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی وحدت و همدلی را مهمترین ابزار در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تمام سران سه قواه و سایر اقشار جامعه می بایست همانند دهه های پنجاه و شصت بدون هیچ گونه مرز بندی و یا جناح بندی برای پیشرفت این کشور و رسیدن به اهداف اصلی آن بخصوص استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به نقش مهم دانشگاهیان در تحقق شعار سال جدید، اذعان داشت: از دانشگاهیان انتظار داریم طرح ها و برنامه های خود در راستای رونق تولید را با دولت مطرح کنند که مطمئنا نظرات آن ها برای پیشرفت کشور کارآمد و موثر خواهد بود.

عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس تحقق رونق تولید را زمینه ساز حل سایر مشکلات و معضلات جامعه دانست و گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکل کشوری بیکاری است که این مشکل موجب رشد سایر معضلات مانند طلاق در کشور شده است که با توجه بیشتر به تولیدات داخلی قطعا اشتغال بیشتری ایجاد خواهد شد و متعاقبا سایر مشکلات کم می شوند.

اعزازی یکی دیگر از راهکارهای برون رفت از مشکلات اقتصادی را افزایش صادرات غیر نفتی عنوان کرد و گفت: تنها تکیه بر صادرات نفت امروز موجب این مشکلات و وابستگی به برخی کشورها شده است که می بایست دولت با کمک ملت از وابستگی اقتصاد نفتی خارج شوند.

وی در پایان از عزم جدی مجلس در تحقق شعار سال جاری خبر داد و گفت: مجلس نیز در کنار دولت و ملت برنامه ویژه ای برای تحقق این شعار دارد و قطعا در مقابله با اظهارات و اقدامات سران کشورهای دشمن تصمیمات مقابله به مثل گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ داود زیبائی