اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی به منظور امدادرسانی به کودکان سیل‌زده، اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارسال بسته‌های کتاب و اسباب بازی در قالب پویش «بهار مهربانی» کرده است.

علی قانع صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در تشریح این خبر گفت: اگرچه حادثه سیل در مناطقی از کشور، فرا رسیدن بهار و نوروز امسال را برای هموطنان ما با تلخکامی و افسوس همراه کرد، اما مردم ایران همواره نشان داده‌ند شریک این غم و اندوه هستند و با بهار همدلی، شادی را به دل‌های غم‌دیده این عزیزان باز خواهد گرداند.

وی افزود: بر این اساس اداره کل کتابخانه های عمومی استان به منظور تسلّی دل غم‌دیدگان، کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیل‌زده، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در میان هیاهوی آواربرداری و امداد رسانی، اقدام به راه‌اندازی پویش «بهار مهربانی» در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارسال بسته‌های کتاب و اسباب بازی برای آسیب‌دیدگان این مناطق، کرده است.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا از مردم خیر، شریف و نوع دوست بناب دعوت می شود کتاب‌ها و اسباب بازی‌های اهدایی قابل استفاده(در حد نو) خود را به کتابخانه های سطح شهرستان تحویل دهند.

وی افزود:  کتاب‌ها و اسباب بازی‌های اهدایی دریافتی پس از تجمیع و آماده سازی و به ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان‌های گلستان، خوزستان، لرستان، ایلام و مازندران ارسال خواهد شد.