جوان 33 ساله ای که در سال 1364 بر اثر اختلاف خانوادگی از پدر مادر خود جدا شده بود هم اکنون پس از مطلع شدن از اصل ماجرا در به در به دنبال پدر و مادر خود می گردد.

به گزارش انعکاس بناب، پسر بچه ای ۸ یا ۹ ماهه بود که حوالی سال ۱۳۶۴ بر اثر اختلاف خانوادگی توسط پدربزرگش در بناب از خانواده خود ربوده شده و به شخصی به نام رسول باقری در شهرستان میاندوآب سپرده می شود.

خانواده رسول باقری ظاهرا تنها برای چند دقیقه این پسر بچه نزد خود به امانت نگه داشته بودند و پس از چند روز انتظار وقتی خبری از والدین پسر بچه نمی شود این کودک گمگشته را تحویل بیمارستان می دهند.

پس از مدتی شخصی به نام محرم ساداتیان حضانت قانونی این کودک را بر عهده می گیرد و او را یوسف نامیده و همانند فرزند واقعی خود او را نزد خود در بهترین امکانات و شرایط عالی رفاهی پرورش و بزرگ می کنند.

یوسف حال ۳۳ سال دارد و صاحب ۲ فرزند شده است، وی توسط خانواده ناتنی خود اصل ماجرا را چند ماهی است فهمیده و الان در به در دنبال پدر و مادر خود در بناب می گردد.

از همشهریانی عزیزی که اطلاعاتی در این زمینه دارند درخواست می شود برای کمک به این جوان در یافتن پدر و مادر خود هر گونه سرنخ و یا اطلاعاتی را دارند با پایگاه خبری انعکاس بناب در میان بگذارند.

گفتنی است: محل پایگاه خبری انعکاس بناب واقع در خیابان مطهری جنب بستنی فرد بوده و شماره تلفن های ۰۹۳۶۸۳۸۴۸۲۹ و ۳۷۷۲۸۰۰۵ آماده پاسخگویی و دریافت اطلاعات هستند.