حجت الاسلام حسین کاشف طی حکمی از طرف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به سمت معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز در حکمی از سوی سید عبدالله حجتی رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلامی بناب حجت الاسلام حسین کاشف به سمت معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه منصوب شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در مراسم معارفه معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه اظهار داشت: ایجاد ایده‌های جدید با تفکرات نو و اندیشه‌های ناب از جمله اهداف در انتخاب این سمت بود تا  بتوان موج جدیدی از تحولات و تغییرات ناب فرهنگی را در سیستم این دانشگاه جاری کرد.

وی با اشاره به تجربیات و پتانسیل های بالای حجت الاسلام حسین کاشف گفت: ایشان چندین سال در این دانشگاه با نیت خالص در راستای پیشرفت و توسعه این دانشگاه در حال فعالیت است فلذا انتخاب وی به این سمت می تواند اهداف فرهنگی دانشگاه آزاد بناب را تحقق بخشد.

حجتی هوشیاری کامل در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان و مقابله با توطئه‌های سازمان‌یافته آنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه امروز جنگ سرد بر علیه ایران اسلامی هدف اصلی دشمنان شده است می بایست همه در پشت سنگرهای فرهنگی کشور این توطئه های را خنثی و همانند هشت سال دفاع مقدس دشمنان را مجدد مایوس کنیم.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان آذربایجان شرقی در پایان با اشاراه به نقش مهم دانشگاه ها در تحقق اهداف گام دوم انقلاب گفت: دانشگاه آزاد واحد بناب در همین راستا یکی از اهداف اصلی خود را کمک به تحقق گام دوم انقلاب در همه عرصه ها بخصوص بخش فرهنگی انتخاب کرده است.

در بخش پایانی جلسه نیز حجت‌الاسلام حسین کاشف ضمن تشکر از حسن‌نظر رئیس دانشگاه آزاد بناب و زحمات ماندگار گذشتگان در حوزه فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه گفت: قطعا برای تحقق اهداف فرهنگی دانشگاه نیازمند هم‌فکری و استفاده از تجربیات دوستان عزیز خواهیم بود.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی