نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش برجسته جوانان در پیروزی انقلاب و پیشرفت آن گفت: جمهوری اسبلامی ایران هر چه را تا کنون به دست آورده را مدیون جوانان خود است.

به گزارش انعکاس بناب، ضیاءاله اعزازی شامگاه امروز در جمع نخبگان و جوانان برتر شهرستان بناب نقش جوانان در ظهور و پیشرفت انقلاب اسلامی را بسیار برجسته دانست و گفت: به جرات می توان گفت امروز جمهوری اسلامی ایران هر چه دارد از رشادت ها، فداکاری ها و تلاش جوانان خود به دست آورده و به آنان مدیون است.

وی با تاکید براینکه کار جوانان انقلاب ایران  همانند کار حضرت علی اکبر(ع) در روز عاشورا است، افزود: جوانان از شروع انقلاب و بعد از آن در ۸ سال جنگ تحمیلی از جان و دل برای این مملکت مایه گذاشته و تعداد بسیار زیادی در همین راه خون خود را به انقلاب هدیه دادند که تعداد بالای شهدای جوان و کم سن و سال در جنگ تحمیلی خود گواه این موضوع است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ارزنده نسل های جدید انقلاب برای دفاع از وطن و پیشرفت آن گفت: امروز با زهم همین جوانان هستند که برای دفاع خاک و ناموس خودشان در خارج از مرزها با دشمنان مبارزه و شهید می شوند که اگر این اقدامات نبود قطعا ما با چنین امنیت و اسایشی زندگی نمی کردیم.

اعزازی توجه ویژه به جایگاه جوانان و تلاش برای حل مشکلات آن ها را وظیفه همه مسئولان نظام عنوان کرد و گفت: متاسفانه امروز جوانان با مشکلاتی مانند اشتغال و ازدواج مواجه شده اند که نیاز است همه مردم و مسئولان با تلاش و همکاری بیشتر به آن ها کمک کنند.

عضو کمسیون آموزش و تحقیات مجلس تلاش و همت بیشتر جوانان برای آبادانی کشور را مهم دانست و گفت: امروز جنگ، جنگ علم و تکنولوژی است فلذا انتظار داریم جوانان توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و  برای رسیدن به اسقلال، آزادی و خود کفائی کشور چند برابر تلاش کنند و به لذت های زودگذر و مادیات دل بسته نشوند.

انتهای پیام/ داود زیبائی