همزمان با هفته سلامت و با همت اداره ورزش و جوانان اولین جشنواره ژیمناستیک با حضور پرشور خانواده ها در بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، عصر امروز همزمان با هفته بهداشت اولین جشنواره بزرگ ورزش ژیمناستیک با حضور پر شور ورزشکاران این رشته و خانوده ها در سالن ژیمناستیک اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

سید مجید یزدانی در حاشیه این جشنواره در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، یکی اهداف برگزاری این جشنواره را آگاهی پیدا کردن خانواده های ورزشکارن از تکنیک های این ورزش عنوان کرد و گفت: خانواده در این جشنواره حضور پیدا کردند و از نزدیک ضمن کسب اطلاعات بیشتر از این رشته از وضیعت رشد ورزشی فرزندان خود آگاه شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اصلی ترین هدف از برگزاری این جشنواره برای اداره ورزش و جوانان را استعداد یابی و سنجش عملکرد مربیان این رشته در بناب اعلام کرد و گفت: رشته ژیمناستیک در چند سال اخیر رشد خوبی در کشور داشته اما برای رسیدن به سطح جهانی می بایست از سنین بسیار پایین در این رشته افراد با استعداد را شناسایی کنیم.

وی افزود: در این همایش ضمن اینکه تعدادی از افراد مستعد این رشته شناسایی شدند توانستیم نقاط ضعف و قوت رشته ژیمناستیک در بناب را به شدت ارزیابی کنیم که قطعا سعی خواهیم کرد نقاط ضعیف را هر چه زودتر برطرف کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه در این جشنواره حدود ۳۰ ورزشکار دختر و پسر این رشته شرکت کردند، خاطر نشان کرد: سعی خواهیم کرد جشنوارهای بعدی را با تعداد نفرات بیشتر و در سطح وسیع تری برگزار کنیم.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی