همزمان با آغاز هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج، پایوران سپاه ناحیه بناب به همراه رئیس آموزش، پرورش، رئیس بنیاد شهید و تعدادی از گروه های جهادی بسیج، با حجت الاسلام باقری بنابی دیدار کردند.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام باقری بنابی در این جمع صمیمی، ضمن تبریک روز معلم و هفته عقیدتی و سیاسی، با اشاره به رشادتها و ایثارگریهای رزمندگان و پاسداران در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی، گفت: امروز اگر حضرت امام(ره) زنده بود قطعا می گفت اگر سپاه نبود؛ عراق، سوریه، حزب الله لبنان و مقدسات ما از بین می رفت؛ انصافاً در مدت این ۴۰ سال، سپاه پاسداران معجزه ها آفریده است، که لازم است پاسداران عزیز نقش و رسالتی که بر دوش دارند، آن را به خوبی درک کنند.

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه سپاه قدس، همدانی ها، قاسم سلیمانی ها توانستند به خوبی حرم های مقدس ما را از دست اشرار در امان نگه دارند؛ افزود: شب و روز باید شکرگزار این امنیت باشیم، اگر نبود رهنمودها و درایت مقام معظم رهبری و ایثارگریهای مدافعان حرم و پاسداران، معلوم نبود الان در داخل کشور ما چه اتفاقاتی رخ می داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب نیز ضمن تبریک روز معلم و هفته عقیدتی و سیاسی، با اشاره به نقش شهید مطهری در عرصه های مختلف، گفت: زمان شناسی این شهید بزرگوار یکی از ویژگی های بارز او بود، طوری که در برابر تمام هجمه های دشمن تاثیرگذار بود و نقش خوبی ایفا می کرد.

حجت الاسلام ممی زاده افزود: در عصر امروز هم آثار ارزشمند شهید مطهری واقعاً پاسخگوی شبهات و نیازهای مسائل کشور می باشد، که جا دارد همه ما از این شهید والا مقام درس و الگو بگیریم.

انتهای پیام/ش