رئیس هیأت فوتبال شهرستان بناب گفت: آنچه تاکنون جوانان، نوجوانان، نونهالان و پیشکسوتان رشته فوتبال در این شهرستان را آزار داده و می‌دهد، عدم توجه و حمایت مسوولان از این رشته پرطرفدار است.

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از فارس رحیم پاکیزه‌خوی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات رشته فوتبال شهرستان بناب که با حضور رئیس هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی، نماینده مردم بناب در مجلس، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد، با بیان اینکه فوتبال این شهرستان در مقایسه با سایر شهرهای استان آذربایجان‌شرقی زبانزد است؛ اظهار داشت: فوتبال شهرستان بناب در رده‌های مختلف سنی نتایج خوبی را در استان کسب کرده و جزو تیم‌های برتر استان هستند ولی آنچه تاکنون جوانان، نوجوانان، نونهالان و پیشکسوتان این رشته را آزار داده و می‌دهد، عدم توجه و حمایت مسوولان از این رشته پرطرفدار است.

وی با اشاره به مشکلات و عدم حمایت‌های لازم از سوی مسوولان از تیم‌های فوتبال این شهرستان گفت: پنج تیم فوتبال در رده‌های مختلف را با ۳۰ میلیون تومان اعتبار راهی مسابقات استانی کردیم که گاهاً به دلیل محدودیت و نبود اعتبار نتوانستیم برای بازیکنان فوتبال ناهار نیز تهیه کنیم.

پاکیزه‌خوی افزود: با توجه به فعالیت بیش از ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته فوتبال و فوتسال شهرستان می‌طلبد که مسوولان شهرستان و استان توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان بناب در ادامه اذعان کرد: در عرض ۱۰ سال گذشته هیچ ریالی به تعمیر و تجهیز استادیوم ورزشی بناب هزینه نشده و به‌خاطر عدم رنگ‌آمیزی سکوهای استادیوم ما شرمنده تماشاگران این رشته پرطرفدار هستیم.