فرماندار بناب از شروع 13 پروژه باز آفرینی شهری در بناب خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتبار 39 میلیارد و 200 میلیون ریال انجام خواهند شد که در حال حاضر 20 درصد آن ها تخصیص یافته اند.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری بناب از شروع ۱۳ پروژه ورزشی، فرهنگی و آموزشی در محل سکونتگاه های غیر رسمی بناب در سال جاری خبر داد و گفت: دولت برای این تعداد پروژه ۳۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون اعتبار در نظر گرفته است که در حال حاضر ۲۰ درصد این اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار بناب از تخصیص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکل جابجایی تیرهای برق در سطح شهر بناب خبر داد و گفت: طبق نظر کارشناسان حدود ۱۲۰ تیر برق در سکونت گاه های غیر رسمی و بافت فرسوده بناب قرار دارد که با پرداخت این اعتبار انتظار داریم اداره برق شهرستان عملیات این کار را هر چه سریع تر شروع کند.

وی افزود: از سایر پروژه های ستاد باز آفرینی شهری بناب در سال جاری می توان به احداث مدرسه در محله آغداش با اعتبار ۷ میلیارد ریال و همچنین احداث سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در محله دیزج جنوبی اشاره کرد.

رفیعی از درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه بحران کشور برای مسیر گشایی و لایه روبی رودخانه های شهرستان بناب خبر داد و گفت: در این برنامه سعی خواهد شد لایه روبی رودخانه های صوفی چای و قوبی چای انجام شود که البته قوبی چای به دلیل ورود به داخل شهر در الویت قرار خواهد داشت.

فرماندار بناب از وضیعت آسفالت خیابان ها و معابر شهری بناب به شدت گلایه کرد و گفت: برخی مسائل مانند احداث فاضلاب، کم کاری های سال های قبل و البته از همه مهمتر کیفیت پایین آسفالت و عدم زیر سازی اصولی موجب شده اکثر خیابان های اصلی بناب، کوچه ها و معابر فرعی وضعیت بسیار نامناسبی داشته باشند.

وی تصریح کرد: همین عدم زیر سازی اصولی و کیفیت پایین آسفالت موجب شده است تنها کمتر از یک سال پس از آسفالت ریزی خیابان آب شمالی شاهد از بین رفتن آسفالت این محل باشیم که این مدل آسفالت ریزی موجب آبرور ریزی برای بناب شده است.

انتهای پیام/ داود زیبائی