رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرستان بناب از بررسی نرخ جدید کرایه های تاکسی و سایر وسایل حمل و نقل خبر داد و گفت: با توجه به افزایش چند برابری لوازم یدکی و بیمه خودروها افزایش قیمت قطعی خواهد بود.

کریم صمد زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی و سایر وسایل حمل و نقل عمومی را نداریم، اظهار داشت: قیمت ها همچنان با نرخ مصوب سال گذشته در حال اجرا است و هیچ راننده تاکسی اجازه ندارد خارج از نرخ مصوب کرایه بیشتر دریافت کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرستان بناب با اشاره به افزایش چند برابری قیمت لوازم یدکی و بیمه خودروها گفت: با چنین وضیعتی و نرخ پایین کرایه تاکسی ها، رانندگان به شدت متضرر می شوند چراکه آن ها با چنین درآمدی توان پرداخت هزینه های خودروی خود را نخواهند داشت.

صمدزاده از تهیه و تنظیم لیست نرخ جدید کرایه های تاکسی و سایر وسایل حمل و نقل عمومی توسط این سازمان خبر داد و گفت: لیست قیمت های جدید جهت تایید به کمسیون تخصصی عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارسال شده است که هم اکنون این لیست در حال بررسی در  کمسیون یاد شده است.

وی افزود: البته بعد از تایید نرخ های جدید کرایه ها این لیست مجدد برای تایید نهایی به کمیته تطبیق فرمانداری ارسال خواهد شد و در نهایتا در صورت تصویب از طریق بنرهای شهری، رسانه های معتبر شهرستان و در نهایت به وسیله برچسب بر روی تمامی وسایل حمل و نقل اطلاع رسانی خواهد شد.

کریم صمد زاده از بررسی نصب دستگاه کارت الکترونیکی در تمامی وسایل حمل و نقل عمومی شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به مشکل کمبود پول خرد و همچنین استفاده آحاد مردم از عابر بانک این طرح در حال بررسی است تا بتوانیم با جذب سرمایه گذار آن را عملیاتی کنیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرستان بناب برخورد مناسب با مسافران را از نخستین وظایف اخلاقی و قانونی رانندگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد وگفت: اینکه راننده ای به دلایل شخصی و یا بر سر سایر موضاعات با مسافر بد برخورد کند به هیچ عنوان قابل تامل نخواهد بود و طبق قوانین در صورت اثبات شدن موضوع، با راننده خاطی برخورد شدید و قانونی خواهد شد.

وی درپایان با بیان اینکه سازمان حمل و نقل شهرستان بناب آماده دریافت هر گونه پیشنهاد و شکایتی است، اذعان داشت: دبیرخانه کمیته انضباطی این سازمان با مدیریت آقای صالح کاظمی با شماره تماس های ۳۷۷۶۰۶۹۹-۰۴۱ و ۰۹۱۴۲۲۰۹۴۸۰ آماده پاسخگویی به عموم مردم است و همشهریان در صورت داشتن هر گونه شکایت می توانند با این شماره تماس ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی