رئیس شورای اسلامی شهر بناب از شروع عملیات درخت کاری شهرک ولیعصر(عج) (ساری داغ) توسط شهرداری بناب خبر داد.

محمد باقر ولائی(صحرائی) عصر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، از شروع عملیات درختکاری در شهرک ولیعصر (عج) بناب خبر داد و گفت: با وجود اینکه انجام خدمات این محل بر عهده وزارت راه و شهرسازی است اما شهرداری بناب با توجه به مشکل کمبود فضای سبز در این محل و در خواست مکرر اهالی، عملیات درخت کاری در این محل را شروع کرده است.

وی افزود: این شهرک در حال حاضر با مشکل کمبود فضای سبز مواجه است که همین کمبود مشکلاتی را چه از نظر تفریحی و چه از نظر آب و هوایی برای اهالی محل به وجود آورده است که درنهایت با مصوبه شورا اسلامی شهر بناب شهرداری نسبت به درختکاری این شهرک اقدام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب عدم واگذاری این شهرک را دلیل اصلی عدم خدمات رسانی به این محل عنوان کرد و گفت: همان طور که بارها گفته ایم راه و شهرسازی استان مسئول خدمالت این شهرک است و برای این کار بودجه دریافت می کند.

صحرائی خاطر نشان کرد: شهرداری بناب در حال حاضر هیچ گونه مسئولیتی در قبال خدمات این شهرک بر عهده ندارد اما با این وجود از ابتدا برخی کارهای خدماتی، جمع آوری زباله و کمک به افزایش فضای سبز این محل را به خاطر اهالی و و به صورت کاملا خودجوش، رایگان انجام می دهد.

وی در پایان با بیان اینکه شهرداری بناب آماده قبول مسئولیت انجام خدمات شهرک ولیعصر(عج) است، افزود: از همین رو انتظار داریم اداره راه و شهرسازی استان هر چه زودتر مراحل واگذاری این شهرک را انجام دهد و با انجام تعهدات خود و تخصیص اعتبارات پیش بینی شده آن را به شهرداری بناب واگذار کند.

انتهای پیام/ داود زیبائی