مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: تنها شهرک صنعتی در استان که فاقد تصفیه خانه است، شهرک صنعتی بناب است.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، سیدمرتضی نیرومند اسکویی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان بناب که با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان و مدیران واحدهای تولیدی برگزار شد، با اشاره به ضرورت راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بناب اظهار کرد: متأسفانه برای انتقال خط لوله تصفیه خانه همکاری لازم صورت نمی‌گیرد و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مجبور خواهد شد در صورت عدم همکاری تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بناب را در شهرک صنعتی یکی از شهرهای استان آذربایجان‌شرقی نصب و راه اندازی نماید.

وی اضافه کرد: ما آماده‌ایم به جهت تلاش و همت مردم و مسئولان این شهرستان کارهای خود در شهرک‌های صنعتی سایر شهرستان‌ها را تعطیل و در بناب بکارگیری کنیم ولی لازمه این کار همکاری مدیران واحدهای صنعتی شهرستان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه به دلیل عدم همکاری برخی ها ظرف ۳ سال گذشته در توسعه شهرک صنعتی بناب در جا زده‌ایم؛ اذعان کرد: قطعاً توسعه زمانی اتفاق خواهد افتاد که همه همکاری کنند.

نیرومند اسکویی با انتقاد از برخی کارشکنی‌ها و عدم همکاری‌ها در نصب ماشین آلات و تجهیزات تصفیه خانه شهرک گفت: امیدواریم بزودی با همکاری مسئولان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شاهد راه اندازی تصفیه خانه و در ادامه توسعه شهرک صنعتی بناب باشیم. چرا که الان مدتی است سرمایه‌گذاران بنابی به دلیل عدم وجود فضای لازم در شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند.