شهردار بناب تاخیر به وجود آماده در بازسازی سقف استخر شهرداری بناب را رفع پوسیدگی های سازه های اصلی آن عنوان کرد و گفت: این مکان ورزشی و تفریحی تا پایان خرداد ماه سال جاری شروع بکار خواهد کرد.

محبوب تیزپاز صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در خصوص عملیات بازسازی استخر شهرداری بناب گفت: سقف سوله این مکان از ابتدای برای استخر طراحی نشده است چراکه جنس آن متفاوت می باشد لذا همین علت باعث شد امروز این سقف تا حدود زیادی پوسیده شود.

شهردار بناب با بیان اینکه ابتدا قرا بود سقف کاذب استخر شهرداری بناب تعویض و بازسازی شود، تصریح کرد: بعد برداشتن سقف پوسیده و رسیدن به سازه های اصلی متوجه شدیم این سازه به همراه ستون های نگه دارنده اصلی خود دچار پوسیدگی بسیار زیادی شده اند که این موضوع کار بازسازی را تخصصی و وارد فاز جدیدی کرد.

وی افزود: در مرحله اول و پس از بررسی های انجام شده و به کار گیری کارشناسان برجسته استان قرار شد سقف این سوله به طور کامل با سازهای اصلی آن با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعویض شود که این مقدار  هزینه نه در بودجه شهرداری تعریف شده بود و نه اینکه توان پرداخت آن وجود داشت.

تیزپاز نیاری به اجرای طرح جایگزین و ابتکاری جهت بازسازی سقف استخر شهرداری بناب با هدف کاهش هزینه ها اشاره کرد و گفت: در این طرح سعی داریم قسمت های پوسیده اما با قابلت تعمییر مجدد را با روش سندبلاست بازسازی و پوسیدگی های ها را برطرف کنیم و قسمت هایی که دچار پوسیدگی زیادی شده اند را تعویض کنیم.

کلیدار شهر بناب در پایان هزینه پیش بینی شده برای طرح بازسازی و تعمییر اساسی سقف استخر شهرداری را در حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و همت تمام مجموعه شورای شهر و شهرداری این مجموعه را تا پایان خرداد ماه سال جاری راه اندازی کنیم.

تصاویر؛

انتهای پیام/ داود زیبائی