نماینده مردم بناب گفت: تهدیدات اخیر آمریکا علیه کشورمان موضوع جدیدی نیست اما عده‌ای قصد دارند با القای ترس در جامعه از این تهدیدات کاسبی کنند.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج ضیاالله اعزازی در خصوص تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران اظهار داشت: این اولین با نیست که آمریکا دست به چنین تهدیداتی می‌زند و اساسا این تهدیدات بلوفی بیش نیست.

وی افزود: آن‌هایی که مدام از جنگ احتمالی آمریکا علیه ایران سخن گفته و در صدد ایجاد ترس و وحشت بین مردم هستند از کاسبان ترس محسوب می‌شوند که قصد سو استفاده از احساسات مردم را دارند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد و در یک جمله به فرموده امام راحل «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

اعزازی در خصوص اقدامات مجلس شورای اسلامی برای مقابله با تهدیدات آمریکا تاکید داشت: این تهدیدات موضوع جدیدی نیست که مجلس وقت خود را درگیر آن کند. آمریکا بارها ایران را تهدید کرده و هربار این تهدیدات پوچ و توخالی از آب در آمده است.

وی ادامه داد: این بدان معنی نیست که دستگاه‌های مسئول از تهدیدات امنیتی علیه کشور غافل باشند اما منظور این است که اهمیت سخنان اخیر مقامات آمریکایی صفر است.

افزایش تهدیدات دشمنان در دولت فعلی بررسی گردد

نماینده بناب با بیان اینکه این اولین بار نیست که ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس حضور می‌یابند تاکید داشت: در زمان دولت اصلاحات نیز آمریکا با افزایش فشارها و تهدیدات اقدام به اعزام ناو‌های خود به خلیج فارس کرد و این موضوع امروز هم در حال تکرار شدن است و باید بررسی گردد که دلیل افزایش برخی تهدیدات چیست.

اعزازی ادامه داد: در دولت گذشته چنین اتفاقاتی رخ نداده بود اما در دولت فعلی همانند دولت اصلاحات تهدیدات دشمنان بیشتر شده و دلیل آن مرعوب شدن برخی از دولتمردان فعلی همانند دولت اصلاحات در مقابل غرب و سلطه جویی اوست.

وی گفت: هرزمان در برابر کشورهای غربی از موضع برتر و قدرت صحبت و اقدام کرده‌ایم آن‌ها نیز حد و حدود خود را رعایت کرده و با ایران همکاری داشته اند اما هر زمان که از موضع ضعف با این کشورها به گفت‌وگو پرداخته‌ایم، خواسته‌هایشان بیشتر و در صدد باج گیری از کشور شده‌اند.

انتهای پیام/