فرماندار بناب انتقال مفاهیم انقلاب به نسل های جدید را مهم دانست و گفت: این آموزه ها باید در مدارس و دانشگاه ها در تمام ایام سال یادآوری شوند.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه هماهنگی در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد، مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: در این ایام اتفاقات مهم و پند آموزی برای ملت ایران رخ داده است که می بایست این آموزه ها یادآوری و به نسل های دیگر انتقال پیدا کند.

فرماندار بناب سپس با گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، بر تجلیل از شهدای عملیات بیت المقدس و همچنین تجلیل از رزمندگانی که در این عملیات حضور داشتند، تأکید کرد کرد و گفت: سوم خرداد و روزهای دیگر مانند ۱۴ خرداد روز مقاومت مردم دزفول به  نمادی از مقاومت برای این ملت تبدیل شده است و باید یاد این ایام گرامی داشته شود.

رفیعی تقارن ۱۴ و ۱۵ خرداد امسال با ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم و مهم برای احیای ارزش ها و اصول انقلاب و نیز تحقق شعار اهداف انقلاب و نظام دانست و گفت: این مفاهیم نباید تنها در روزهای خاصی برای مردم یادآوری شود بلکه در مدارس و دانشگاه ها و حوزه ها  اساتید می بایست این آموزه ها به دانش آموزان و دانشجویان انتقال دهند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را دارای ارزش و اهمیت مهم در داخل و خارج از کشور دانست و افزود: تمامی دستگاه های دولتی و غیر دولتی در شهرستان می بایست برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم همکاری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در ادامه این جلسه با گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: از اول خرداد تا چهارم خرداد نماد ایثار و مقاومت در این کشور محسوب می شود چراکه در این ایام رزمندگان با جان فشانی‌ها و از خودگذشتگی خود از خاک این کشور دفاع کردند.

دوستی با تمجید از رشادت و فداکاری رزمندگانی که در عملیات آزاد سازی خرم شهر حضور داشتند؛ گفت: مردم و مسئولان باید با حضور در منازل خانواده شهدا و تمام رزمندگانی که در این عملیات عملیات حضور داشتند، از آن ها تجلیل کنند.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری مراسم آبرومند و در شأن امام راحل(ره) در روز ۱۴ خرداد، گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب خود نه تنها مردم این کشور را استکبار نجات داد بلکه راه حق و ایثارگری را به همه ملت های مسلمان جهان آموخت.

انتهای پیام/ زیبائی