فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه فتح خرمشهر ثمرات و نتایج خوبی برای انقلاب داشت: گفت: در این روز مردم وحدت و همدلی را در عمل به جهانیان نشان دادند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن گرامیداشت این روز و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آزادی خرمشهر در سال ۶۱ طی عملیات بزرگ بیت المقدس ثمرات و نتایج بسیار زیادی را برای جمهوری اسلامی به ثمر آورد و باعث شد ادامه جنگ به سود ایران ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اذعان بر اینکه سوم خرداد یکی از نقاط عطف هشت سال دفاع مقدس بود، گفت: این پیروزی بزرگ و در نتیجه آزادسازی خرمشهر موجب شد تمام محاسبات جهانیان در جنگ نابرابری که بر علیه انقلاب ایران به راه انداخته بودند بهم بخورد و زمینه شکست آن ها را فراهم کند.

وی تصریح کرد: عملیات بیت المقدس در سوم خرداد سال ۶۱ به جهانیان همدلی، یکپارچگی و وحدت ملت ایران با انقلاب را نشان داد و این همدلی و بهره بهری درست از تمام پتانسیل های کشور باعث شد فتح بزرگ و تاریخی خرمشهر در کوتاه ترین زمان انجام بگیرد.

سرهنگ دوستی در پایان با بیان اینکه مقاومت شاه کلید اصلی موفقیت انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: آمریکا و سایر دشمنان انقلاب در طول این ۴۰ سال تمام تلاش خود را کردند با افزایش تحریم ها ملت و انقلاب را زمین گیر کنند اما با تکیه بر مقاومت توانستیم در تمام عرصه های علمی و نظامی پیشرفت و خودکفا شویم.

انتهای خبر/ داود زیبائی