فرماندار بناب گفت: رونق توليد در سايه مديريت علمی و توام با آرامش به مجتمع فولاد صنعت بناب بازگشته است .

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب در آئین تجلیل کارگری و ضیافت افطاری کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب با اشاره به رونق تولید و جایگاه بزرگ این مجموعه در منطقه گفت : در مدت کمی که دکتر فاضل در مجموعه فولاد بناب هستند با مدیریت علمی توام با آرامش رونق را به این شرکت فولادی بازگردانده است و با این روند مثبتی که پیش رو دارد به جایگاه واقعی خود به عنوان قطب فولادی باز خواهد گشت.

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به صنعتی بودن این شهرستان افزود : مجموعه شهرستان بناب یک شهرستان صنعتی و تولیدی که دارای زیرساخت‌های مناسبی است و زمینه مناسبی دارد برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی کشاورزی و گردشگری . و زمینه مساعدی در شهرستان برای سرمایه‌گذاری و رونق تولید در بخشهای مختلف وجو دارد که از آن جمله محموعه تجاری تفریحی باران هست که با حمایت بانک گردشگری تاسیس شده و امید هست در آینده نزدیک به صورت کامل مورد بهره برداری قرار گیرد .

رفیعی با اشاره به پتانسیل و توان شهرستان در عرصه صادرات محصولات تولیدی هم عنوان داشت : علیرغم مشکلاتی که در سال گذشته داشتیم و تحریم‌های ناجوانمردانه که از طرف دشمنان این مرز و بوم به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل شده در سطح شهرستان مجموعه کارخانجات و تولیداتی که کارخانجات داشتند ما حدود ۱۰۰ میلیون دلار صادرات داشتیم ، مشکلات و نابسامانی هایی که بوده در بحث حمل و نقل ،‌ در بحث تامین مواد اولیه ، بحث انتقال ارض ، سال ۹۶ صادرات حدود ۶۰ میلیون تن بوده است یعنی ۴۰میلیون دلار علیرغم محدودیت ها افزایش صادرات داشتیم. الان عرصه اقتصادی جنگ اقتصادی است شما به عنوان تلاشگران و سربازان این عرصه در این کارزار نابرابر و ناجوانمردانه آنچه که در توان دارید و به کمک هم تلاش می کنیم تا این جنگ نابرابر به نفع ملت و نظام تمام بشود.

فرماندار بناب در خاتمه از حمایت همه جانبه از تولید خبر داد و گفت : مدیریت شهرستان، اعضای شورای اداری شهرستان در کنار تولید کنندگان هستند هرآنچه در توان داریم دست به دست هم دهیم و موانع تولیدرا برطرف کنیم و زمینه مساعدی فراهم بشود برای افزایش تولید و صادرات ،‌ مجموعه دولت و بخش خصوصی آنچه که در توان داریم به میدان بیاوریم که در عرصه‌های مختلف پیروزی با ملت ما بوده و در جنگ اقتصادی هم این پیروزی با ملت و نظام خواهد بود.

عمل به رسالت اجتماعی توسط بانک گردشگری با حمایت از اشتغال ۱۰ هزارنفری در گروه مالی گردشگری

اشتغال ۱۰ هزار نفری در گروه مالی گردشگری با حمایت بانک گردشگری در راستای عل به رسالت اجتماعی صورت گرفته است.

مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری هم در آئین تجلیل و ضیافت افطاری کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب از اشتغال ۱۰ هزاری نفری در مجموعه هلدینگ گروه مالی گردشگری خبر داد و گفت : پس‌اندازهای کوچکی که ممکن است در قالب سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت و پس‌اندازهای قرض الحسنه دربانک ما جمع شود امروز تبدیل شده به مشارکت در احداث و تولید کارخانه های تولیدی مجتمع‌های تولیدی مجتمع‌های گردشگری در گوشه گوشه این کشور عزیز. امروز پس انداز هایی که مردم نزد بانک گردشگری دارند یک بخشی رو شما در مجتمع فولاد بناب می‌بینید ، در شهرستان بناب ما مشارکت تجاری تفریحی هم داشتیم. در گوشه گوشه این کشور ما ده ها هزار کارگر و مهندس با منابع کوچک مردم نزد ما امروز تجهیز شده اند و دارند خدمت می کنند به مردم.

مدیرعامل بانک گردشگری با توجه به بازدید انجام شده و تغییرات و اصلاحات و روند رو به رشد این مجتمع فولاد صنعت بناب افزود : جای تشکر هست از کارکنان و تیم مدیریتی جدید  این مجتمع که الحمدلله در همین مدت کوتاه کاملا محسوس بود فعالیت‌های خوبی که صورت گرفته است.  ما امروز به شما قول میدهیم تا آنجا که امکان داشته باشد هم در بحث های تامین منابع مالی و سرمایه در گردش برای توسعه که مد نظر هیئت مدیره محترم، شخص جناب آقای دکتر فاضل و دوستان دیگر که در جلسه امروز مطرح کردن از هیچ کوششی دریغ نکنیم .

وی افزود: مطمئن باشید بانک گردشگری رسالت اجتماعیش برای حمایت از تولید برای اشتغالزایی،  برای مصرف بهینه منابع که مردم نزد این بانک سپرده‌گذاری می‌کنند حمایت از مجتمع هایی مثل مجتمع فولاد صنعت بناب هست و  بنده خودم و همکارانم بر خودمان می بالیم که این اتفاق در خصوص این مجتمع در شهرستان بناب اتفاق افتاده و انشالله تداوم پیدا می‌کند همکاران من در مجموعه بانک گردشگری و گروه مالی گردشگری امروز هم قسم شده اند که علاوه بر مجتمع فولادبناب، علاوه بر مجتمع فولاد بافت، علاوه بر معدن شماره۵ و ۲ گل گهر که زنجیره تولید فولاد را توسعه بدهند.