خیریه زینبیه سلام الله علیها در اقدامی خداپسندانه همزمان با ماه مبارک رمضان 522 بسته غذایی به ارش 850 میلیون ریال را بین نیازمندان تحت پوشش این موسسه تقسیم کرد.

به گزارش انعکاس بناب، خیریه  موئسسه زیبیه ( س) شهرستان بناب صبح امروز  بیش از ۵۲۲ بسته اقلام غذایی به ارزش هر بسته صدو هفتاد هزار تومان و در مجموع به مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال را بین زنان بی سرپرست تحت پوشش خود توزیع کرد.

این بسته غذایی شامل برنج، قند، چای، گوشت، روغن جامد و مایع، شکر، حبوبات، پنیر و ماکارونی بود که توسط خیران بانوان بنابی تهیه و از طریق خیریه زینبیه (ص) بین نیازمندان واقعی تقسیم شد.

خانم طاهری مدیر موئسسه خیریه زیبیه ( س) بناب در همن راستا در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، گفت: این موسسه در حال حاضر بیش از ۷۵۰ نفر عضو دارد که طول سال در مناسبت های مختلف به صورت نقدی و غیر نقدی به این افراد کمک می کند تا بتواند  با این کار در چنین وضعیت سخت اقتصادی باری از دوش نیازمندان شهرستان بردارد.

وی این بسته غذایی را دومین مرحله کمک به افراد تحت پوشش این خیریه در ماه رمضان سال جاری اعلام کرد و گفت: در اولین شب قدر ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان به تعداد ۲۶۰ پرس غذای گرم به ارزش ۵۰ میلیون ریال توزیع شد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش / داود زیبائی