فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: یکی از رسالت های اصلی سپاه از بدو تاسیس محرومیت زدایی در مناطق محروم بوده که در همین راستا تا به حال اقدامات بسیار خوبی شده است.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در جلسه هماهنگی محرومیت زدائی در مناطق محروم شهرستان با اشاره به اینکه یکی از رسالت های اصلی سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب محرومیت زدایی بوده است، اظهار داشت: سپاه بناب طی ۲ سال اخیر با پرداخت تسهیلات و سایر کمک ها در ساخت ۱۸ گاوداری، ۵ غسالخانه، بازسازی و ترمیم ۴ مسجد در مناطق محروم  و بازسازی ۲۰ یادمان شهدای شهرستان مشارکت داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه ۳ هزار و ۹۰۰ نفر از بسیجیان  بناب امسال در حوزه های مختلف محرومیت زدایی در پروژه های مختلف شهرستان حضور پیدا خواهند کرد، گفت: این تعداد نیرو در قالب گروه های امدادی و جهادی در مناطق محروم شهرستان فعالیت خواهند کرد تا به نحوی علاوه بر آبادانی کشور به همنوعان خود کمک کرده باشند.

وی استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان در راستای محرومیت زدایی را خواستار شد و گفت: هدف این انقلاب از ابتدا مبارزه با فقر بوده فلذا الان تمامی ارگان های دولتی و غیر دولتی می بایست در تحقق این شعار با تمام امکانات خود پای کار باشند.

سرهنگ دوستی تصریح کرد: برخی موانع قانونی و کمبودهای سخت افزاری موجب می شوند که سپاه به تنهایی نتواند در تمام حوزه های محرومیت زدایی فعالیت کند بنابراین از تمام دستگاه ها بخصوص شهرداری، اداره راه و شهرساری، بنیاد مسکن، بهزیستی و کمیته اماداد امام خمینی (ره) انتظار داریم در این راستا همکاری بیشتری داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان هدف اصلی دشمنان انقلاب را افزایش فشارهای اقتصادی بر دولت و ملت عنوان کرد و گفت: قطعا اگر مسئولان با تمام پتانسل های موجود در راستای کمک به محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام کنند موجب ناامید کردن دشمنان و در نتیجه شکست آنان خواهیم شد.

انتهای پیام/ زیبائی