فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: مبارزه با مواد مخدر از الویت های اصلی نیروی انتظامی است که ناجا در این راستا از تمام ظرفیت هاو پتانسیل های خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ سهراب شفقی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان یکی از الویت ها و رسالت های مهم نیروی انتظامی را موضوع مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد و گفت: طی سال گذشته اقدمات بسیار خوبی در تمام حوزه های مبارزه با مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی شهرستان بناب انجام شد که امسال نیز با جدیت این هدف را پیگیری خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳۱ طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان توسط ناجا اناج شد، تصریح کرد: در همین راستا ۲۲۲ کیلو و ۳۱۲ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۱۶ نفر قاچاقچی و ۸۱۰ نفر معتاد تابلو و متجاهر دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

وی با بیان اینکه امسال نیروی انتظامی شهرستان بناب اقدامات خوبی در راستای مبارزه با مواد مخدر انجام داده است، اذعان داشت: در سه ماهه نخست سال جاری تا به امروز ۳۶ طرح پاکساری مناطق آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی انجام شده است که در نتیجه ۱۳۹ نفر توزیع کننده مواد مخدر و ۳۴۶ نفر معتاد تابلو متجاهر دستگیر و حدود ۵۰ کیلیوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط گردید.

سرهنگ شفقی با تاکید بر بازپروری کامل معتادین و نظارت بر آن ها بعد خروج از مراکز ترک اعتیاد گفت: این افراد در صورت عدم نظارت و کنترل،مجددا وارد چرخه اعتیاد می شوند و برای تامین هزینه های اعتیاد  به سرقت و سایر کارهای خلاف روی می آورد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب در پایان با اذعان بر اینکه پلیس به تنهای قادر به مبارزه با مواد مخدر نیست، خاطر نشان کرد: تمامی نهاد های دولتی و غیر دولتی و از همه مهمتر خود مردم می بایست با اطلاع رسانی و انتقال اطلاعات به پلیس کمک کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی