فرماندار بناب با بیان اینکه در حال حاضر 40 پروژه کارگاهی در این شهرستان در حال احداث است، اظهار داشت: با توجه به وضیعت اقتصادی دولت و تحریم ها این تعداد پروژه در حال احداث در بناب بی نظیر است.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بناب اظهار داشت: در سال ۹۷ تعداد ۹۳ طرح در حوزه های مختلف با اعتبار ۴۰۰ و شش میلیارد ریال در این شهرستان تعریف و جهت عملیاتی شدن آن ها برنامه ریزی شده است.

فرماندار بناب با اشاره به اینکه از مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان بناب در سال گذشته تنها ۲۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آن تخصیص یافته است، گفت: تنها حدود ۵۸ درصد از اعتبارات در نظر گرفته شده تخصیص یافته است که بیشترین تخصیص  ۸۴ درصد برای پروژه های استانی و متاسفانه کمترین تخصیص حدود ۲۷ درصد برای پروژه های مهم ماده ۱۸۰ بوده که این مقدار موجب ایجاد مشکلات در پروژه های این طرح شده است.

وی افزود: در کنار اعتبارات تخصیص یافته برای ۹۳ پروژه عمرانی شهرستان بناب، دولت در قالب اعتبارات ارزش افزوده چیزی حدود ۱۰۵ میلیارد ریال به شهرداری و حدود ۸۰ میلیارد ریال به دهیاری های روستاهای شهرستان کمک کرده است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ پروژه کارگاهی در این شهرستان در حال احداث است، اظهار داشت: با توجه به وضیعت اقتصادی دولت و تحریم ها این تعداد پروژه در حال احداث در بناب بی نظیر است و نشان از عملکرد مثبت ادارات در این شهرستان دارد.

رفیعی با تاکید بر اینکه پروژه ها باید با کیفت خوب و کارآمد در اختیار مردم قرار بگیرند، تصریح کرد: متاسفانه در همین شهرستان گاها به دلیل عدم نظارت کافی بر پروژه از سوی نهاد مربوطه و کم کاری پیمانکار، پروژه تازه احداث شده پس از مدتی کوتاه با مشکل مواجه و قسمتی از آن تخریب می شود.

فرماندار بناب در پایان با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۷ تا به الان حدود ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی شهرستان بناب آسفالت ریزی شده است، اذعان داشت: حدود ۷۰ هزار متر مکعب با دریافت قیر رایگان از طریق وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۷ آسفالت ریزی شد و امسال حدود ۳۰ هزار متر مربع در ۱۱ روستای شهرستان آسفالت ریزی می شود.

انتهای پیام / داود زیبائی