نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه عده ای در اجرای پروژه های شهرستان سنگ اندازی کرده و باعث توقف آن ها می شوند.

به  گزارش انعکاس بناب، ضیاءاله اعزازی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بناب با بیان اینکه به برکت انقلاب پروژه های متعددی در این شهرستان اجرا شده است گفت: اجرای بیش از ۴۰ پروژه در حال احداث در این شهرستان به نوبه خود در سطح کشور بی نظیر است و نشان می دهد مسئولان بناب برای اخذ مجوز های  این پروژه ها زحمات بسیاری کشیده اند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیگیری و حل مشکلات مردم از وظایف اصلی مسئولان شهرستان است، اظهار داشت: متاسفانه عده ای انجام این پروژه ها را به مباحث سیاسی و انتخاباتی ربط می دهند و گاهاً در اجرای این پروژه ها سنگ اندازی می کنند.

وی افزود: به طور مثال مدرسه ای که قرار است در محله تک باغ با اعتبارات خیرین ساخته شود به دلیل کار شکنی برخی از افراد در همین شهر، این پروژه متوقف شده است در حالی که ساخت چنین مدرسه ای در این محل از ضروریات شهرستان به حساب می آید.

اعزازی با بیان اینکه تمامی اعتبارات پروژه پل میدان معلم تخصیص و در اختیار پیمانکار آن قرار گرفته است، تصریح کرد: از اعتبارات پیش بینی شده ۵۰ میلیارد ریال اعتبار بیشتر برای این پروژه جذب و در اختیار اداره راه و شهرسازی قرار گرفته است که می توان این مبلغ را در سایر پروژه های عمرانی شهرستان استفاده کرد.

وی درپایان علت اصلی تاخیر در بهره برداری از پل میدان معلم را عدم سرعت کار در پروژه از طرف پیمانکار عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه اعتبارات پروژه تمام و کمال به هر صورتی در اختیار پیمانکار قرار گرفته است اما شاهد کم کاری در اتمام این پروژه هستیم.

انتهای/ پیام زیبائی