رئیس اداره تامین و اجتماعی شهرستان بناب گفت: با هدف رونق و حمایت از تولید داخلی، طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در این شهرستان اجرایی شد.

جهانگیر درخشان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به نامگذاری سال ۹۸  از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، اظهار داشت: در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مساعدت با کارفرمایان خوش حساب مدیون که به دلایلی نتوانسته اند حق بیمه کارگران خود را در موعد مقرر پرداخت کنند، بخشودگی جرائم در بناب تصویب و قابل اجرا شد.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان بناب مهلت برخورداری از تسهیلات این طرح را تا سیزدهم شهریورماه سال جاری اعلام کرد و گفت: کلیه کارگاه های فعال که دارای جرایم مربوط به بدهی های قبل از بیست و نهم اسفند ۱۳۹۶ هستند، می توانند با ارایه مدارک لازم نسبت به پرداخت و یا تقسیط بدهی قطعی شده خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارفرمایانی که توان پرداخت یکجای بدهی خود را ندارند، می توانند درخواست تقسیط بدهی خود را به اداره تامین اجتماعی بناب ارایه کنند که در این صورت با تقسیط ۱۲،۱۸، ۲۴، ۳۰ و ۳۶ ماهه به ترتیب از ۱۰۰، ۸۵، ۷۵، ۶۰ و ۵۰ درصد بخشودگی جرائم برخوردار خواهند شد.

درخشان در پایان با تاکید بر اینکه این بخشودگی تنها شامل حال کارگاه های فعال می شود، گفت: کارگاه های ورشکسته، تعطیل و پیمانکاران مشمول این طرح نیستند.

انتهای پیام/ داود زیبائی