مسیر کندروی میدان امیر کبیر تا میدان معلم با وجود قرار داشتن تنها ایستگاه اورژانس 115 شهرستان در این محل بسیار ناهموار و دارای دست اندازهای متعدد است.

به گزارش انعکاس بناب، وضیعت مسیر کندروی میدان امیر کبیر تا میدان معلم به شکلی است که کمتر کسی مایل است با خودروی خود از این محل عبور کند و کسانی هم که بدون اطلاع از وضیعت آسفالت وارد این کند رو می شوند این نکته را در ذهن خود می گنجانند تا جهت جلوگیری از خراب شدن خوردوی خود دوباره از این مسیر پر فراز و نشیب عبور نکنند.

بله این واقیعت تلخ انکار ناپذیر است چرا که در این مسیر به قدری چاله و دست انداز وجود دارد که در هر صورت به جلوبندی خودروها آسیب وارد می شود و با توجه به چند برابر شدن قیمت قطعات یدکی خودرو مردم سعی می کنند مسیر های هموارتری را برای عبور و مرور خود انتخاب کنند و از قید این مسیر بگذرند هر چند از لحاظ زمانی به ضررشان باشد.

این مسیر روزانه محل عبور مرور افرادی است که قصد دارند به گشن بابالار مراجعه و بر سر مزار اموات خود حضور پیدا کنند که البته در روزهای پایانی هفته بخصوص پنجشنبه و جمعه این رفت و آمد ها بیشتر هم می شود و همشهریان مجبور از این مسیر ناهموار عبور کنند.

البته مهم تر از عبور مرور مردم عادی از این محل وجود ایستگاه اورژانس ۱۱۵ در این محل است که آموبولانس ها مجبورند از این مسیر ناهموار عبور کنند تا به موقع جان فردی را نجات بدهند که مطمئنا این ناهمواری و وجود دست اندازهای متعدد موجب تاخیر در خدمات پزشکی این ایستگاه اورژانس می شود.

یکی از ساکنین و کسبه این محل در گفتگو با ما از وضیعت این مسیر به شدت ابراز گلایه کرد و گفت: مجبوریم هر روز از این مسیر چند بار عبور کنیم که چاله و دست های زیاد این خیابان موجب شده خودروی من و سایر ساکنین مهمان همیشگی جلوبندی ها و مکانیکی ها باشد و از لحاظ اقتصادی به ما ضرر برسد.

وی افزود: تا به حال چند بار گودال ها و دست های این مسیر را با شن و ماسه پر  کرده اند اما این کار موقتی است و پس از چند روز همه چیز به حالت اول باز می گردد بنابراین مسئولان یکبار برای همیشه باید این دست اندازه ها را با آسفات درست کنند.

با همه این اوصاف و توجه به مشکلات شهرداری بخصوص در حوزه آسفالت ریزی معابر و خیابان های شهری انتظار می رود توجه ویژه ای به این مسیر شود تا علاوه بر حل مشکل رفت آمد ساکنین، مسیر برای تسریع خدمات رسانی تنها اورژانس ۱۱۵ شهرستان هموار شود.

گزارش تصویری؛

تهیه گزارش/ داود زیبائی