جلسه کمیته تخصصی کباب پزان بناب با هدف برنامه ریزی جهت برگزاری پنجمین جشنواره کباب ملی بناب در محل موزه جنوب سهند حمام مهرآباد برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز جلسه کمیته تخصصی کباب پزان بناب با حضور اعضای اصلی دبیرخانه کباب بناب در محل دبیرخانه جشنواره موزه سهند حمام مهرآباد برگزار شد.

در این جلسه محسن رحیمیان با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری این جشنواره معرفی برند کباب بناب و کمک به این صنف در شهرستان است، گفت: انتظار داریم کباب پزان با ذوق و شوق در این جشنواره حضور پیدا کنند تا این غذای لذیذ و سنتی بناب به تمام کشور و سایرکشورهای جهان معرفی شود.

عضو دبیرخانه جشنواره ملی کباب بناب با تاکید بر اینکه در این جشنواره می بایست کباب اصیل بنابی و با کیفیت عرضه شود، گفت: این که عده ای بخواهند تنها برای منافع مالی خود از گوشت و سایر مواد بی کیفیت استفاده کنند مورد قبول نیست و می بایست با آن ها بر خورد شود.

وی عرضه گوشت با کیفیت در کنار کباب بناب در این جشنواره را خواستار شد و گفت: با وجود داشتن کشتارگاه صنعتی در بناب می توان به راحتی گوشت گوسفند و گاو تازه را با قیمت پایین تر از بازار در اختیار مردم و مهمانان گذاشت.

در ادامه این جلسه محمد باقر ولائی صحرائی) با بیان اینکه می بایست تبلیغات گسترده ای برای معرفی کباب بناب و پنجمین جشنواره کباب بناب شود، گفت: باید در سایر شهر های همجوار و محورهای مواصلاتی شهرستان بنر های بزرگ نصب شود تا اطلاع رسانی خوبی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره کباب بناب امسال نیز در پارک فدک و حاشیه قوبی چایی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: شهرداری در حال آماده سازی زیر ساخت لازم در این محل است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در بخش پایانی این جلسه با بیان اینکه تمام امورات پنجمین جشنواره ملی کباب بناب به صورت کمیته ای برگزار می شود، گفت: در این دوره تمامی وظایف دقیقا مشخص شده است و هر نهاد و مسئول با وظایف تعریف شده خود آشنا است.

وی افزود: در راستای توجه بیشتر به کیفیت کباب طی روزهای آینده اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری اتحادیه کباب پزان لیست کبابی هایی که در این جشنواره شرکت خواهند کرد را مشخص خواهند کرد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی